Gjest Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg kunne sikkert lekt her inne i 3 timer til, men da hadde den ene pappaen til mine barn blitt litt arg for atte han ikke får ferdig middag når han kommer hjem fra jobben sin. Jeg er jo bare hjemmeværende, for ellers mister jeg alle bidragene mine, og det er jo ikke bra, Jeg må jo leve opp til ryktet at jeg er en av di derre biomødrene som utnytter systemet.. Nei, takk for i dag, damer, prinsesser og andre bio-påfunn! Har hatt det så gøy at jeg takker og bukker for at jeg bruker vaginalvekter 1 gang i uken. Så slipper jeg å (kom)pisse i buksa når jeg ler meg skakk av dere!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 He he h eh he he he, ja jeg rekker vel å lese noen linjer før jeg må hente guttene:o)) Jeg er jo sånn derre biomor har jeg finni ut, og så bor jeg sammen med han derre biofar. Så jeg kan ikke få betalt verken for det ene elle andre. Å det var litt kjipt å finne ut, får jeg kan ikke bare gå fra han biofar får da har jeg ikke noe sted å bo. Hakke rå til å kjøpe hus til flere millioner jeg assa.
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Til din opplysning, så er jeg også en sånn derre biomor som bor sammen med biofar.. Og får ingen penger for det, annet enn de jeg tjener selv. Bor i en litt mindre familie enn jeg har skrytt på meg, men vi er da nesten 4.. En mann, en dame, en gutt og en jente som bor her 50% av tiden.. Millionærer er vi også.. hvis vi legger sammen huslån, studielån, verdien på boligen og lønningene våre er vi faktisk mangemillionærer vi!!! HURRA!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå