Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg gir ikke ett helt glass med fruktpure, setter det da i kjøleskapet, men bør jeg la det stå i romtemperatur neste gang jeg skal gi da?
*smula* Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Kråkebolla her liker fruktpureen både romtemp og kjølskapskald. Du finner fort ut om babyen din synes den er for kald. Da tar du den bare ut av kjøleskapet litt før du gir den.
Skurvelurven Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Gir begge deler her, og virker ikke som om hun foretrekker det ene fremfor det andre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå