Gå til innhold

Hvordan gå ned noen kilo på 1 og 1/2 mnd.. ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et godt forslag?? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kommer ann på hvor mange "noen" kilo er... :)

Skrevet

Si 5 da :) .. Men klarer sikkert ikke det.. :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

5 er kanskje litt snaut for å skule bruke ketolyse. For det hadde du fint klart. Men spørs om ikke du har litt for lite og "ta av", om du bare skal ned 5

Skrevet

Skal ned mer, men trodde ikke jeg kunne gå ned mer på den korte tiden.. Skal ned 10 tror jeg.. Eller kanskje 12. Men hvordan fungerer den da? Hvor mye tror du jeg hadde klart på 1 og 1/2 mnd da, om jeg brukte ketolyse?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du klarer 5, hvertfall! Jeg gikk ned 3.5 første uka..

Om du skal ned såpass mye, så er den nok knall for deg :o)

Om du følger den slavisk, så vil jeg tippe hvertfall 5-8 kg på den tiden.

Jeg har gått ned 15, med masse masse masse utskeielser, siden nyttår.

www.lavkarbo.no

www.ketolyse.no

Skrevet

Oiii. Da må jeg inn og lese. Skal gjøre det siden, er på farten og hente småtten i bhg.. Takk for svar, Palmesus :)..

Men har et veldig stort søtbehov da, men siden du skrev at du hadde mange utskeielser, så regner jeg med at du og kanskje hadde det? :):):)

Skrevet

gått ned 5 siden påske. Kutta ut brød, ris, pasta og poteter. Samt ingen mellommåltider og trening noen ganger i uka! Tror det er fullt mulig for deg å nå målet ditt =)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Neida, ikke noe søtbehov her etter en slavisk kur etter 2-3 dager. Dekker "behovet" med pepsi max, eller krem ;)

Jeg hadde mange pga bursdager, dåp, selskap, enda flere bursdager, ja.... and so on!

Skrevet

Takk for svar :) Ble skikkelig motivert jeg nå..

Men Palmesus? Er det tabletter du går på? Den Ketolyse? Full pakke?

Skrevet

Ok.. Jeg får bare prøve da :) Skal lese mer siden.. Måtte bare legge de til i favoritter :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

man "går ikke på" tabletter ;) Det er et tilskudd av mineraler og vitaminer man ikke får i kosten når man kun spiser kjøtt og grønt :) Den "full pakke" har kommet nå nylig, etter at jeg bestillte. Bruker krom-kalium, og sink (er det vel?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...