Gjest Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Noen som har noen tips til hvordan man kan pynte? Blir antakelig langbord, ikke runde.
EierIkkeFantasi Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 vi hadde langbord med babyblå (falske)roseblader strødd på midten av bordet + et fint blått mønstret bånd,babysko med blomster i sølvstaker med babyblå stearinlys i på hvit duk å hvite talerker + bordkort da
*smula* Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Vi hadde turkise lys og servietter, hvite roser i høye vaser og røde lekebiler på bordet.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 hadde avlange dekorasjoner og sånne små rosa sko 0g kulelys ellers finner du nok en del tips inne på dåp/navndedag-forumet
wjkcg Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Tenkte å pynte med solgult jeg - er så lei av at alt må være rosa. Planlegger hvite duker, solgule servietter, lave vaser med gule blomster og litt knæsje bordkort. Så får jeg se om kreativiteten slår til mer - kanskje noen gule bade-ender bortover bordet?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 vi skal ha: baby-blå kronelys i sølvlysestaker lånt av mammaen min. blå jukse blomster til pynt av bordet kjøpt på nille. blå papp til bordkort med hvit kundstig blomst på. 3 enkle vaser fra ikea til en rose, der skal vi ha hvite germini i. hvit duk, hvite tallerker, sølvbestikk og servietter i blått (ikke egne dåps servietter, de likte vi ikke) blir 12 gjester og skal ha snitter. langbord her og.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Vi hadde hestesko bord, med hvite duker, men på midten av hesteskoen, hvor foreldre/faddere satt, hadde jeg et sånn tynn skimret stoffstykke som jeg danderte oppå den hvite duken, litt sånn masse stoff på lite område, så hadde vi rosa kubbelys som stå på noen gamle glassfat/kuvertaskebeger som mamma hadde, så kjøpte jeg rosa miniroser som jeg satte i krukker, før jeg pakket de inn med rosa silkepapir inn mot blomsten, og avispapir utenpå der, med sånn strå pakkebånd rundt og en glansbilde engel festet over knuten, også kjøpte jeg noen rosa minisko som var på det bordet hvor foreldre/faddere satt. Jeg syns det ble nok så fint. Kan se om jeg får lagt ut et bilde på profilen min om litt, om du vil se..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Fikk selvfølgelig error på den siden da... Har noen bilder på bloggen min.. http://anitasheklehjorne.sprayblogg.no/1207651745_barnedp__060408.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå