Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til kokkelimonke og alle oss andre som er lei av fornærmelser...

Jeg sitter her oppløst i tårer etter besøk på en barnebutikk. Jeg kjøpte en søt sparkebukse og spurte pent om jeg kunne bytte den hvis den skulle vise seg å ikke passe. Fikk til svar at jo, innen to til tre uker kunne jeg det. Javel, da får jeg heller gi den vekk hvis den ikke passer, svarte jeg smilende. Jammen, er det SÅ lenge til da? Spurte damen. Ja, sa jeg. Det får jeg da inderlig håpe!

Og jeg er bare i uke 23! Jeg som har følt meg så fin i dette svangerskapet følte meg plutselig som en elefant! Så jeg betalte og bare rasket posen med meg og gikk rett i bilen og kjørte hjem:(

Så nå vil jeg starte en kampanje for oss med barn i magen:

NEI TIL AT FOLK SKAL FÅ KOMMENTERE KROPPEN VÅR OFFENTLIG BARE FORDI VI ER GRAVIDE!

Enig?.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer på den ja!! Har begynt å få noen sånne jeg også, og jeg er bare i uke 19!! Har såvidt fått litt gravidmage jo. Og en ting til jeg irriterer meg grønn over er at det er "lov" for alle å ta på magen. Var på fest på lørdag, og jeg tror hele festen var innom og tok på magen min i tide og utide, både gutter og jenter! Dette er farlig nær mer private steder altså, og jeg går da ikke rundt og tar på andre som det passer meg. Greit at de syns det er koselig og alt det der men se da til he***te å spør da, i det minste!!

Så:

NEI TIL AT FOLK SKAL FÅ KOMMENTERE KROPPEN VÅR OFFENTLIG BARE FORDI VI ER GRAVIDE!

Og :

NEI TIL AT FOLK SKAL FÅ TAFSE PÅ MAGENE VÅRE SOM DE VIL!!

Skrevet

Jeg er også en av de som får alt på magen,blir STOOOR,men du kan ikke se bakfra at jeg er gravid.

Her om dagen hadde jeg på meg selebukse og en "joggejakke",da var det en som presterte å si at jeg så ut som jeg var dagsventende,jeg er 14+5 idag =) Og "vanlig" bygget i utgangspunktet.

Folk som tafser på gravides mager skulle det vært skudd premie på!! Jeg hater det,magen min er magen min!!

Skrevet

HELT ENIG!!!

Jeg fikk spørsmål fra svigermor på selveste 17.mai om hvorfor jeg ikke pyntet meg? Hadde jeg begynt å bli SVÆR allerede? STØNN!!!

Heldigvis er jeg kjapp til å tilgi henne, hun har det med å tråkke i salaten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...