Gå til innhold

Da forlater jeg dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette gikk ikke så bra. Har nettopp vært hos spesialist og fått bekreftet at jeg har mistet. HCG fortsatt stigende så kroppen har ikke skjønt det enda, ikke jeg heller for den saks skyld. Håper bare jeg slipper utskrapning. Masse lykke til videre på ferden til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff det var veldi trist......... vet ikke helt va man ka si til deg.. krysser fingrene for at neste folder seg fast stoor trøste klem

Skrevet

Det var trist å høre... Kan jeg spørre hvor langt du var på vei? Tok du hcg prøver pga at du hadde mistanke om at noe var galt?

Håper dere tar godt vare på hverandre nå og at du kommer raskt tilbake inn på 1.trimester...:)

Skrevet

Det var utrolig trist å høre :(

Masse trøsteklemmer fra meg!

Skrevet

Så trist.

Sender deg en trøsteklem jeg.

Skrevet

Takk for hyggelige mld, det går faktisk greit. Hadde mistanke om at noe var galt fra starten, følte meg ikke like gravid som med 1. mann.

Marte: Jeg var 6 uker på vei. Tok hcg fordi testene hos legen fortsatt var svake etter to uker, men hadde sterke cb-tester. Ble henvist til spesialist fordi forrige svangerskap var et risikosvangerskap. Hcg var bare 70 på torsdag og hadde bare steget til 92 på 17. mai. Tok ny prøve idag så da får vi se litt senere i uka. Håper den synker for det betyr at kroppen har ordnet opp selv.

Lykke til videre jenter, det går nok bedre neste gang for vårt vedkommende.

Skrevet

Takk for svar... Er rart hvordan man føler på seg at noe ikke er som det skal. Hadde det på samme måte da jeg mistet i sa, jeg bare merket at det var "noe".

Håper kroppen din kommer seg raskt til hektene igjen slik at du kan være aktiv prøver..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...