Gå til innhold

Nedpress og menssmerter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dette da? Noen med lignende plager av og til?

Føler det bare presser masse nedover mot underlivet og har menssmerter samtidig. Har det ikke hele tiden, men innimellom, og undres hva dette kan være...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

føler noen ganger det presset du snakker om.. Spesielt etter en lang dag forran pc'en. Aner ikke hva det er selv, så fint hvis noen kan svare..

Skrevet

Murringer? Jeg har kjent sånne murringer i begge mine svangerskap. Siden jeg får to tette er jeg mer sikker på at det ikke kan være farlig, for det har nå gått bra så langt. Jeg har tatt det opp med jordmor også og hun har sagt at det er når livmoren vokser. Selv tror jeg på at det er voksersmerter og litt bekkenplager som sammen gir denne fornemmelsen. Tror nok ikke det er farlig nei!:)

Skrevet

Har en del menssmerter, og har hatt det hele tiden. Min søster sier det samme, at hun hadde det hele svangerskapet. Nok noe med livmoren ja:o)

Skrevet

Har samme symptom... lurer på det det samme...

Skrevet

ingen som har noe svar på nedpressmertene da?

Skrevet

Okay, det var svaret på menssmertene men nedpresset da?

Skrevet

jeg endte opp på sykehus da jeg hadde nedpress og mens smerter.. hadde riktig nok krampe på magen så den rista,da sa doktorn at jeg skulle føde.. men ingenting kom liksom .. er bare i 25 uke så d er bra at det roa seg ned ... ble tatt en del prøver på pga nedpressinga.. sier ikke at det dere har er sånn som jeg hadde men...noe rart var det iaffall.. er frisk nå

Skrevet

Oj, nei har ikke hatt noen kramper her.

Godt babyen ikke kom da og at den er trygt i mors liv enda=)

Lykke til videre og håper den holder seg der til termin!!

Skrevet

hatt nedpress idag jeg også.lå i hele går med mye kynnere og magevondt.sliten etter 17 mai.ikke fullt så mye kynnere idag men rar i magen.øm og sliten liksom ,pluss at det iler til av og til.og den nedpress følelsen er ubehagelig liksom ett sånn sug i magen. Mye rart men har ingen forklaring.håper det skal gå over jeg

Skrevet

Har det av og til jeg også... Ringte faktisk føden i dag med det spørsmålet. Jeg er usikker på om det er kynnere eller hva det kommer av. I dag har jeg hatt nedpress/tyngdefølelse + murringer i ryggen på den ene siden. På føden sa de at jeg skulle dra hjem og legge meg og hvile. Dersom det ikke gav seg skulle jeg ringe tilbake. Det gav seg ganske raskt for min del, men har ligget og slappet av noen timer nå. Mens jeg var på jobb var det mest merkbart når jeg stod/gikk, lite når jeg satt....Har hatt skikkelig treg mage i det siste, så lurer på om det kan ha noe med det å gjøre....? Uansett - jeg har hatt menssmerter i perioder i hele svangerskapet. Tyngefølelsen er kanskje bare naturlig med tanke på at babyen blir større? Jeg er 24+3...

Skrevet

Hei!

Jeg er også plaget endel med nedpress og mensmurringer....og jeg sendte inn et spørsmål til gynekolog Anne her inne.....hun mente at slike smerter kunne komme av at man hadde en urinveisinfeksjon, og at jeg burde levere en urinprøve til min lege....og også at jeg kanskje burde ta en innvendig ultralyd for å sjekke livmorhalsen.

Jeg er forresten i uke 25 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...