Babyonboard ;-) Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Seriøst altså.... Jeg har ikke gjort en ting idag! Lille banet er syk i dag og mamman fikk en "fridag" fra jobb... Hmmmm... Og her sitter jeg!!! Nå MÅ jeg få gjort NOE før pøbelprinsessa våkner ;-)))
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Er det meningen man skal gjøre så mye når barna er syke da.. Man er liksom "halvt" syk selv da, er man ikke?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Hahahaha, er vel morsommere her enn med hodet i vaskebøtta daaaah!!!
Babyonboard ;-) Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2008 Hvem har nevnt vaskebøtta??? hahahahaha.... Men jeg tenkte nå at jeg burde få gjort NOE fornuftig mens lille apeungen sov.....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 He he he det finnes mange pøbelprinsesser her, bare spør Snulder:o)) Men hvis du mener din egen pøbelprinsesse så er det bare å henge her til hun våkner, for det blir rotete med engang de våkner. Tenker du derimot på Prisessa vår her.....Vel da må du forte deg, for hun dukker opp før du aner det:o))
Reveenka Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Så INNMARI rart atte du åsså har en sjuk unge i dag, for jeg passer den ene ungen til eksen til typen i dag, å hu er åsså sjuk, med masse feber. Trur dere kanskje jeg skulle gi ungen noe å drikke? Hu er ganske lita, så hu snakker ikke helt reint men hu sier "TØRT" hele tia, å så er hu ganske rød i fjeset. Typen min svarer ikke på tellefon, så jeg har ingen andre å spørre heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå