Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

17 Mai kl 01.05 kom Thea til verden!!!

Gikk helt fint. Startet med rier kl 18 på 16 Mai og kom inn på sykhuset kl 22.

Ikke noe skremsels historie fra meg. Gikk fint og er ikke så mye å grue seg så veldig til!!!! :-)

Takk for meg!!!!!!!!!! Blåser masse føde støv til alle her inne og ønsker dere LYKKE til!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer !!- og takk for oppmuntrende hilsen.

Sitter her og gruegleder meg... dagsventende nå.

Skrevet

gratulerer masse med lille thea! Fint å høre fra dere som har gode fødselsopplevelser også, særlig når det kun er snakk om uker til egen fødsel... Kos dere masse fremover.. :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med lille Thea;) fint navn;) kos dere masse gleder meg til å høre fødselshistorien din;)

Skrevet

Begynte egentlig natt til fredag, med at jeg våknet med mens smerter og kvalme. Gikk over etter en times tid og merket ikke noe mer før fredag morning sånn i 11 tidwn. Da var jeg på Skeidar og skulle kjøpe sofa..... :-) Fikk mens smerter forran og bak i ryggen som et belte men også det ga seg....

Merket ikke noe mer "alvorlig" før sånn ca kl 17 da jeg vasket gulvet..... måtte ta pauser og konsentrere meg om smerten....

Kl 18 begynte jeg å ta tiden på riene, som jeg fortsatt trodde og fryktet at var kynnere og de var da 4 min i mellom og varte i ca 1 min.

Kom på sykehuset kl 22.00, og ble undersøkt ++ frem til 23.30.... Fikk da føderom og jordmor tok vannet. Spurte etter epidural, men da anestesi legen kom hadde jeg 9 cm åpning og det var for sent..... Fikk lokal bedøvelse og det hjalp litt..... Etter 40 min pressing kom hun ut etter et lite klipp med saksen. Ikke noe å frykte og ikke veldig uehagelig nå.....

Alt i alt en helt fin og ok fødsel....... :-)

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille prinsessen:-)

Lykke til videre, det er jo nå moroa begynner:-)

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta!!

Skrevet

Gratulerer! Kjekt å høre om en god fødselsopplevelse. Slik vil jeg også ha det ;0) Snart er det min tur...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...