Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er forumet småtroll 0-1 år blitt av, har jeg gått glipp av no info eller er jeg midlertidig blitt blind?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av delene, og det med deg er nok ikke midlertidig. Småtroll er på dinbaby.com, sånn forresten.

Skrevet

søk på småtroll 0-1 overst til venstre på barnimagen. Så dukker den opp;) Tror det er felles for begge sidene, men den ligger ikke i venstre margen.. Jeg har alltid vært på småtroll 0-1 via barnimagen i alle fall:)

Skrevet

Det var faktisk noen fra småtroll som etterlyste eieren til en litt underutviklet hjerne her for litt siden. Noe sier meg at den kan ha vært din, knøtta?

Skrevet

Tror du ikke at du snart har fått slengt fra deg nok. Om du er så voksen og glup du hevder å være i forhold til meg skulle man ikke tro du var så lavmåls at du slenger dritt hele tiden, selv der det er et seriøst spørsmål.

Beklager at jeg har fornærmet deg på noen måte, men en gang burde det også være nok for deg.

Skrevet

Om jeg har fått slengt fra meg nok kommer vel mest an på deg.

Du kan gjerne kalle det lavmåls men når noen klarer å lire fra seg så mye søppel som deg, synes jeg det er stor underholdning å svare på innleggene dine. Særlig de som er rettet direkte til meg.

Hvis du forventer seriøse svar er dette neppe forumet å legge etterlysningen din ut på. Du hadde jo selv en lang tirade der du påpeker at fordi dette er kranglesiden får folk jammen tåle både det ene og det andre("pengegnål"-tråden din). Du har ikke fornærmet meg på noen måte. Hvis du plutselig har blitt så fintfølende er det nok av andre forum for deg å boltre deg på.

Skrevet

En fintfølende person blir jeg nok aldri, men det går ann å behandle andre folks meninger på en ok måte.

Skrevet

Og det går an å la vær. Det kommer an på meningen det.

Skrevet

Det gjør det faen ikke, mine meninger er faktisk hakket med sofistikert, og når jeg utbasunerer dem forventer jeg at folk er enig,er de ikke det så er de tullinger og rompeloer! Og jeg har da aldri sagt at alle må være enig med meg!

Skrevet

Rompelo - fint ord! Beskrivende.

På spansk betyr det "Ødelegg det" fra verbet romper= å ødelegge.

Skrevet

Rompelo- er det noe ala danglebær eller rævral?? (må sies med skikkelig "R")

Skrevet

Hvordan uttales en mindre skikkelig R, egentlig?

Skrevet

Knøtta, dette understreker det ufrivillig morsomme i nicket ditt.

Skrevet

Som en "r" på en måte, om du skjønner??

Skrevet

mohaaa... som å feks "skarre i r'en"!! Da blir det ikke skikkelig "R" og tykk "L".....

(Var heelt sikker på du visste hvordan du skulle uttale det BærKorg!! Derfor ingen nærmere forklaring..)

Skrevet

Hva med de som sier "elg"?

Det heter ÆLJ med tjukk L.

Skrevet

Men det heter ikke rævral, det heter RævRaL.

See?

Skrevet

Bergensere klarer ikke si ælj.

Skrevet

Litt mer æææælg da vel? Det e grådi'' sjef med ælg i hælgen...

herregud....

Skrevet

Jøss, visste ikke at skarre-R ikke var skikkelig R. Er Bergen klar over dette?

Skrevet

Nei nei nei, *rister på hodet*, "ælg" blir sånn jeg-prøver-å-være-så-fiiin-på-det-og-samtidig-være-kuuul.

Skarre værra så skarre værra. Ælj!

Skrevet

å nei å nei...

Elg heter det...... vertfall i Stavanger:)

Skrevet

Næh....

la oss bare si skogens konge^^

• 2 uker senere...
Skrevet

Var det egentlig ELG/ Skogens Konge som ble etterlyst? Alces Alces?

Hørt om å "ælje"? Å rope på "æljen"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...