Gå til innhold

Er 7 år trass alder nr 2 eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sammen hva jeg sier til jenta mi på snart 7 år får jeg til svar: Ja, men....

Blir snart sprø her!

Skulle henta minste jenta mi i barnehagen etter at jeg hadde hentet eldste på skolen. Bestevennina til eldste bor på andre siden av barnehagen og pleier derfor å slå følge med oss på veien (mamman går da en annen vei hjem). Så satt de 3 i en båt like ved porten inne i bh og jeg sa de måtte vente der til jeg hadde hentet sakene til minsten inne i bh. Tok vel 5 min. og når jeg kom ut igjen var de søkk borte. Jeg og de barnehageansatte lette i hele barnehagen og skogen like utenfor. Lurte på om de hadde gått hjem til venninnen, men tenkte jeg skulle kikke om de hadde gått til bilen først. På vei til bilen ser jeg de er utpå veien. Ble jo ganske sint egentlig for hun vet at det er strengt forbudt å gå ut på veien! I det hele tatt å gå noe sted uten å si ifra!

Og når jeg snakker til henne etterpå er det bare: Ja, men... Ja, men...

Flere som opplever dette??

Når begynner de å høre på mamma og pappa uten: Ja, men??

Gleder meg til tenåra! Sukk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ikke gled deg for mye=P Jeg husker ikke når de var syv, men mine søstre som er 13 og 14 sier fremdeles ja,men.... Når man spørr de om noe! Ikke alltid, men ofte, og spesielt om det er mamma som sier noe;o)

Skrevet

Å hjelpes, skal jeg holde ut med det i så mange år! Tenk om hun hadde sagt: Ja, greit! Det med gleder meg til tenåra var ironisk ment..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...