Gå til innhold

skal ta bilder hos fotograf,

Anbefalte innlegg

Skrevet

når snuppa er 5 mnd gammel... men hva skal hun ha på seg???

noen med "erfaringer" eller tips.... :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vi tok av småen hadde han fin skjorte og dress bukse på:) + noken bilder uten klær. Skal snart bestille time så vi får tatt bilder av tulla og, ho skal ha fin kjole på. kommer sikker til å ta noken uten klær og.

Skrevet

Jeg kledde jenta mi med smykker og tok med 3-4 forskjellige kjoler, tok med en blonde truse (en slik babytruse med blonder på rumpa), så fikk tatt litt bilder på saueskinn (de vil ikke ha nakne babyer på sitt eget). Tok med eget saueskinn (selvom fotografen ville bruke sitt eget, mitt ble for gult for den hvite bakgrunnen :) . Det var vel det.

Lykke til,

Håper dere får fine bilder ;)

(det fikk vi, fotografen satte t.om jenta mi i avisa som reklame,* skryte * ) hehe

Skrevet

når de er så små synes jeg det er nydelig om de bare ligger i bleie og har smykke og armbånd oppå en skinnfell, evt ha oppå en sånn fin blondetruse med rusjekant på baken hvis hun ligger på magen

Skrevet

sånn truse kunne kanskje vært noe ja, hvor kjøper man det???

regner med att det blir noen "bar-hud" bilder også, men da er det ut å handle sommer kjoler til henne da:)

blir sikkert søte bilder uansett...

men kunne tenkt meg noen "originale og tøffe" bilder.. ikke sånne standard bilder liksom.. men blir vel lettere når hun klarer å sitte og sånt.. hehe

Skrevet

jenta mi kunne ikke sitte, men gjemte meg bak henne og holdt en hånd under kjolen, sp ser ut som hun sitter på bildet :D

Trusa med blonder bel kjøpt på kappahl , men fåes sikkert hvor som helst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...