Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en gang to gode venner. Disse vennene bodde 45 min unna hverandre, så de fikk jo ikke sett hverandre så altfor ofte. Så flyttet den ene, men ikke langt, så de bodde fortsatt 45 min unna hverandre. Etter godt over 3 mnd hadde enda ikke vennen vært på besøk til tross for flere invitasjoner.

 

Hadde dere reagert på at bestevennen ikke kom for å se hvor vennen hadde flyttet eller er det bare sånn det er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare sånn det e rhvis man har småbarn og full jobb.

Hun kommer nok.

Skrevet

Er bare sånn det er.

Har selv ei god venninne som bor 2 timer unna meg. Litt lengre, men ikke så langt likevel.

 

Vi rekker ikke å besøke hverandre så ogte. an faktisk gå 1 år imellom.

 

Blir litt sånn når amn bor et stykke unna (45min er et lite stykke da)

 

Så når man har familie, hjem og jobb, så kan det bli litt sånn.

 

Så hadde ikke reagert på det. Kan hende det passer henne bedre til sommeren. Litt lettere å ta seg en kjøretur da.

Skrevet

Nei, dette hadde jeg ikke reagert på.. Har venninner som bor 10 min unna, som jeg fortsatt ikke har sett leiligheten til, ennå det kan være maaange måneder siden de flyttet, og visa versa..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...