Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Det var en gang to gode venner. Disse vennene bodde 45 min unna hverandre, så de fikk jo ikke sett hverandre så altfor ofte. Så flyttet den ene, men ikke langt, så de bodde fortsatt 45 min unna hverandre. Etter godt over 3 mnd hadde enda ikke vennen vært på besøk til tross for flere invitasjoner. Hadde dere reagert på at bestevennen ikke kom for å se hvor vennen hadde flyttet eller er det bare sånn det er?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Det er bare sånn det e rhvis man har småbarn og full jobb. Hun kommer nok.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Er bare sånn det er. Har selv ei god venninne som bor 2 timer unna meg. Litt lengre, men ikke så langt likevel. Vi rekker ikke å besøke hverandre så ogte. an faktisk gå 1 år imellom. Blir litt sånn når amn bor et stykke unna (45min er et lite stykke da) Så når man har familie, hjem og jobb, så kan det bli litt sånn. Så hadde ikke reagert på det. Kan hende det passer henne bedre til sommeren. Litt lettere å ta seg en kjøretur da.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Nei, dette hadde jeg ikke reagert på.. Har venninner som bor 10 min unna, som jeg fortsatt ikke har sett leiligheten til, ennå det kan være maaange måneder siden de flyttet, og visa versa..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå