Gå til innhold

Om typen din var utro mot deg

Anbefalte innlegg

Skrevet

- med eks dama si. si ville dere altså ikke vite noe? ser på svarene innlegget om denne damen som har en eks som til stadighet oppsøker henne. ingen her vil anbefale damen si fra til den nye. hvorfor ikke?? er det ok at andre blir lurt trill rundt? skal man ikke bry seg? hva om det var DU som satt i en lignende situasjon - ville du ikke vist det?

jeg har selv blitt behandlet på denne måten. fikk først vite det ett år etter. var da 17 år. sliter den dag i dag med å stole på min nåverende mann. til tross for at han er verdens snilleste og aldri har gjort eller hentydet til noe som tilsier han vil være utro mot meg. jeg klarer bare ikke stole på han. så min utro eks har gjort meg til en sjalu og usikker kjæreste. mye være fordi jeg ikke viste noe før det var gått over 1 år!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå spørs det jo litt i hva du legger i å være utro da..... i det andre innlegget er han ikke utro i mine øyne, kun en idiot

Skrevet

ikke utro når han sier han elsker eks kjæresten sin? vil sove over hos henne? tydelig at man har forskjellige syn på å være utro.

Skrevet

nei, i mine øyne kan han tenke og si hva han vil, men han er ikke utro før det kommer handling ut av det.

Skrevet

Utroskap ødelegger all tillit til den personen som har gjort det. Typen min var utro for 5måneder siden,men vi begge prøver å gå videre. Men det er utrolig vanskelig og det vil ta laaaang tid før jeg klarer å få tilbake den fulle tilliten til han. Men syns ikke du skal tvile på din nåværende mann pga noe som din eks har gjort. Du burde stole 100% på han,har han gjort noe som får deg til å tvile på han da? Men skjønner jo godt at man blir skeptisk til fremtidige menn også når man har brent seg sånn.

Lille trille.

Skrevet

om det ikke er handling å dra hjem til eksdamen og stå uttenfor å gråte og rope at han elsker henne så vet ikke jeg. en ting er å tenke ting i sitt eget hode. men når jeg leser innlegget til denne damen tenker jeg med skrekk og gru hvordan jeg ville følt det om det var JEG som ble behandlet slik og ingen ville si noe til meg.

Skrevet

Jeg prøver iherdig å stole på min nåværende kjæreste. Men det sitter i bakhodet, og vil ikke gi slipp. derfor er det jeg blir irritert når jeg leser om slike episoder, og at folk faktisk ikke har guts nok til å si fra. dere aner virkelig ikke hvor mye det kan ødelegge for denne stakkars jenten.

før eller siden kommer dette frem. hvordan blir det for hun da?? kjenner jeg blir rasende over slik tankegang.

Skrevet

Nå var det vel aldri snakk om at han var fysisk utro..

Jenter har en tendens til å skyte budbringeren, som i dette tilfellet er x`en hans, tror du denne nye jenta hadde trodd x`en? Jeg tviler....

Jeg vet ikke hva jeg ville gjort selv, men hadde nok heller bedt denne fyren ryke og reise, og holdt meg unna dem..

Skrevet

Jeg ville ha vist det.

Skrevet

At det ikke ble noe fysisk er vel takket være at denne damen han oppsøkte sendte han hjem. hadde det vært opp til han hadde han jo sovet over står d i innlegget.

videre står det at han lot henne lese smsene jenta sendte mens han var der. så hun har jo bevis nok på at han var der.

jeg skjønner mange vil kvi seg på å blande seg inn i slike ting. men tenk dere om. noen blir utnyttet og såret. det er ikke riktig at vi skal holde munn om slikt!!

Skrevet

Hei,

jeg som er HI til dette innlegget det diskuteres her. Jeg tenker på samme måte som deg. Men jeg er livredd for hvordan denne jenten vil ta det. Jeg kjenner henne ikke heller. Aner ikke hvordan jeg evt skulle gått frem. Jeg føler meg ussel som ikke gjør noe. Men samtidig så er jeg redd for å bli dratt inn i ett voldsomt drama her. Bor på en ganske liten plass. Ikke noe kjekt for meg heller om dette kommer ut...

Og som svar på om han var utro eller ei, vil jeg si han var det. Han ville sove her hos meg. Prøve en drøss ganger å kysse meg. To ganger presset han meg opp mot veggen for å prøve kysse meg. Skal innrømme at hele episoden tok nattesøvnen fra meg. Mye pga at hun er så ung. Tenker på lillesøsteren min som er på samme alder.

Vet det er feil, men jeg kommer nok ikke til å si noe.... Jeg er for feig :(

Skrevet

Klart jeg ville visst det. Hadde ikke hatt noen interesse av å fortsette å dele livet mitt med en sånn idiot.

Skrevet

Med handling mente jeg en handling som involverer to parter. Jeg ville altså ikke kalle det utroskap før jenta i dette tilfelle hadde vært med på leken! Derimot er det i mine øyne dumskap og mangel på respekt for den man er sammen med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...