Gå til innhold

hadde dere gjort dette??? 10 åring passe 2åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ei på 10, og ei på 2,,,

jeg jobber kun natt på sykehus, og mannen min dag ( ny jobb, ny arbeidstider)

hun har barnehage plass fra 1 aug

problemet er noen dager før jeg begynner ferie ( ca 6 dgr ),,, han begynner 7 på jobb, å jeg slutter halv åtte.. vi jobber begge to rett ved hjemmet, så er hjemme på tre minutter med sykkel

til høsten er d ikke no problem, for da leverer han henne i bhg

men kan 10 åringen min passe 2åringen i 40 minutter disse dagene?

hun er en ansvarlig frøken, men jeg vet jo selvsagt ikke hvordan hun ville reagert v feks brann ( veldig dramatisk kanskje)

sånn på spissen, er dette uansvarlig? selv synes jeg ideen er god, sambo er ikke like enig men,,,, de vil sove begge to da, aldri oppe før 9 noen av dem.. ( kune evnt vekket største mann , så hun er våken og passer på )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med veldig nøyaktige instrukser til 10-åringen, kunne jeg tillatt dette ja.

Skrevet

Det kommer litt an på 10-åringen, om hun er sløv på andre ting også.

Jeg passet barn lenger enn det dag jeg var 10 år:) Men jeg hadde ekstrem ungetekke og da.

Skrevet

nei

Skrevet

Kommer an på 10-åringen det. Har hun lyst selv og har vist seg til å stole på ved barnepass før, så ser jeg ikke problemet.

Søskenbarnet på åtte har passa vår på to og et halvt i to-tre timer ved flere anledninger. Hun har lyst til det selv og er utrolig flink og omsorgsfull med vesla.

Skrevet

Jeg kjenner ti åringer som er veldig ansvarlige...... det kan vel kanskje gå, selv om 2 åringer er små, og de finner på mye rart...

Tror nok det kunne gått, en og annen gang...

Skrevet

2åringen vil uansett sove da,, skulle hun våkne får 10åringen bare gå inn å holde henne m selskap til jg kommer,,, men d skjer ikke altså,, hun sover som en engel=)

Skrevet

Som åtteåring hadde jeg en nyfødt halvsøster som jeg passa en time i ny og ne. Som tolvåring hadde jeg samme søster og en ettårs bror i timesvis, noen ganger over natta. Jeg var klar for ansvaret, og vil tro en tiåring fint klarer en drøy halvtime.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...