snille-nille Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Er det noen som vet hvor jeg kan ringe/maile for å gi beskjed om en dagmamma som ikke er helt god? mener det er helt uforsvarlig at hun passer små barn.
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Du kan kontakte helsestasjonen og barnevernet i hvertfall, så regner jeg med at de kan hjelpe deg. En dagmamma du har had dårlig erfaring med? Eller en du vet er dagmamma? Hvis du vet hun har andre dagbarn så vile jeg kansje forsøkt å snakke meg henne, eventuelt gitt beskjed til foreldrene.
snille-nille Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 En vi har hatt dårlig erfaring med, tror ikke det fungerer å snakke med henne, hun virker noe psykisk ustabil men man merker det ikke med en gang. Hun passer tre små samtidig.
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Da bør dere kansje få varslet noen, og kansje helst foreldrene i første omgang, hvis dere ikke vet hva de heter så kan du ta kontakt med kommunen for å høre om noen der kansje kan sjekke ut saken. DSet er utrolig viktig at foreldre kan stole på den/de som passer barna. Desverre så er det alt for mange som er dagmamma som aldri burde vært dagmamma..
snille-nille Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2008 Hun svarer ikke på telefon, sint fordi vi ikke ville ha datteren vår der lenger. Leiligheten er møkkete og full av katter og fugler, balkongen er usikret, hun passer tre barn under to år og klarer nesten ikke å bøye seg ned, datteren vår var dårlig i magen hver dag i perioden hun var der, hun ringte og skjelte oss ut når datteren vår gråt, ringe som regel 6-7 ganger om dagen når vi var på jobb osv.
Tia med 2 ♀ Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Hva gjør henne useriøs da? Og hvorfor er det uforsvarlig at hun passer barn? Eneste du skriver er jo at ho passer 3 barn på en gang og det gjør en ikke uforsvarlig. det er vanlig. Har du gode grunner så kontakt foreldrene.
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 å herregud, hvis det er så ille som jeg ser for meg så ring barnevernet..de MÅ vel kunne gjøre noe vil jeg tro???
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 Hvis man tar betalt for tre eller flere skal man godkjennes paa lik linje med barnehager. Ta kontakt med kommunen (de som har med bhg aa gjoere) og de vil vaere forpliktet til aa utfoere kontroller / ta affaere!
Tia med 2 ♀ Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 I såfall ville jeg gitt beskjed til de andre foreldrene slik at de kan finen noen andre, men hvis hun var slik mot dere så er hun vel slik mot de andre også så de oppdager det nok veldig fort også.
snille-nille Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. mai 2008 Helt i orden at hun passer tre barn, det som er problemet er at hun ikke tar seg godt av de og gir de oppmerksomhet. Og at det er helt jævlig møkkete der, rot er forøvrig helt i orden. Har ikke navn på de andre foreldrene. Har tenkt å ringe bydelen så får de ta en kontroll, de legger seg jo ikke borti om hun tjener svart eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå