Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har kjøpt Nærings Smoothie fra www.go123.no. Har brukt noe og fått resultater:) Har blitt gravid og kan ikke slanke meg mer... Noen som vil kjøpe resten?? Har 25-30poser (skal blandes med vann). Er i eske som ikke er åpnet (har to som er åpnet også).
mamsen sin Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 har du solgt de eller?hva spiser du i tillegg da
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Nei, ikke solgt de. Man kan velge om man i en periode kun drikker disse måltidserstatningene, eller man kan erstatte de måltider man ønsker med nærings-smoothiene. (Ikke meningen å være anonym...vet ikke hvorfor det har skjedd på de andre...må ha kommet borti...har en veldig treg data:) )
mamsen sin Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 mye har du gått ned da og hvor lang tid.jeg vil ned fort
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Gikk ned ca 5kg de første 2ukene jeg brukte det. Nå kommer sikkert vektreduksjonen an på hvor mye ekstra kilo man har og hvordan man bruker dette... Prøvde å bruke bare dette i starten og erstattet noen måltider etterpå. Gått ned ca 10kg tilsammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå