Monajenten Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Ønsker KUN svar fra de som faktisk har erfaringer, ikke de som sier at det er helt idiotisk bare for å si noe;-) Noen som har gått på Nutrilett med gode resultater? Jeg er jo klar over at det er en kickstartkur, men tenker at det kanskje kan krympe magesekken litt også, sånn at man ikke trenger så mye mat for å bli mett etterpå. Eller er det ulogisk?
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Har ei venninne som hadde 5kilo hun ville bli kvitt...funka der og da, men hun fikk dem tilbake fort igjen pluss 5 ekstra... Så lurt å være litt obs.. Hvis du skal kun ha ned noen få kilo ( jeg tror ikke du har så mange ekstra nemlig ;-) så vil jeg faktisk anbefale deg en renekur, det tok 4-5 kilo her for 2år sia :-)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 har ikke gått på nutrilett, men går på NOKA kuren nå. er super fornøyd nå vertfall, siden jeg har fått mere energi etter jeg startet med den. Jeg eter vanlig mat også, men mye mindre enn før, og føler nokaen gir meg det overskuddet jeg trenger nå som jeg slanker meg, slipper å føle meg slapp og uvel. så vet jeg jo selvsagt ikke hvordan det blir når jeg slutter på den da, så det kan jeg jo ikke svare på. Hører veldig mange sier som ugl@ her at man fyker opp igjen, pluss mere enn hva man startet på. jeg skal ned 20 kg da, og har gitt meg ett år på å nå målet. og i løpet av det året har nok hele livsstilen min endret seg, både mtp mosjon og kosthold, og tror jeg skal ha rikelig med tid til å hente meg inn igjen om vekta begynner å krype oppover, så er ikke redd for å gå opp igjen ca 30 kg nei, da jeg aldri før har vert av størrelse BIG.
Monajenten Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2008 Ugl@, hva er en renekur? Jeg skal ned 8 kg, så det er ikke så veldig lite. Har begynt på Nutrilett i dag, og har ikke følt meg sulten i det hele tatt. Er spent på kvelden, det er da jeg som oftest er mest sulten. Jeg har også hørt at det er flere som fyker opp igjen, og det er jo på en måte logisk siden man kun får i seg 555 kcal pr. dag, når man kun drikker den shaken. Men jeg er nødt til å endre kosthold, det er blitt helt gale. Nå som jeg går på Nutrilett, er det jo fem milkshaker pr. dag, og det hver 3. time. Jeg syns det er greit, for da kommer jeg kanskje inn i den hver 3. time-rutinen. Tror det vil være lettere å spise lite og ofte. Men vi får se. Har også tenkt å komme ordentlig i gang med treningen igjen. Så jeg føler på meg at det vil ha en positiv effekt på meg.
mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har prøvd både Noka og Nutrilett og mine erfaringer er at Nokan funket bedre og jeg føler jeg blir mer mett med den og så smaker den jo bedre, det blir ordentlig milkshake når man bruker stavmikser og det gjør det ikke med Nutriletten. Har gått ned 5 kg hittil.
Monajenten Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2008 Hva er forskjellen på disse to? Hørte at Nutrilett skulle smake helt forferdelig. Den er jo ikke dritgod liksom, men jeg får den ned helt uten problemer. Hvor lenge har du gått på den? 5 kg er jo kjempebra!
Vrimle Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Hvor får dere kjøpt sånne shaker? På vanlige matvarebutikker eller?
Monajenten Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. mai 2008 Jeg kjøpte på Obs. Det er en pakke med 15 poser i. Hvis man kun drikker shaken og ikke spiser noe mat i tillegg, må man spise fem poser pr. dag, så én pakke holder til tre dager. Koster i underkant av 200,- så det er jo ikke billig. Desto større grunn til å klare det;-)
Vrimle Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 Hvor lenge er det meningen å gå på det da? Veier 52, men skulle likt å gått ned til 47 som jeg var på fra før. Tror du jeg må holde på lenge da?
Monajenten Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. mai 2008 Jeg aner ikke, siden jeg ikke har gått på det før. Man kan gå på det max to uker sammenhengende. Jeg tenkte å begynne med en uke og se hvordan det går. Håper ikke du er høy, siden du vil veie 47 kg..
Jenny-penny Skrevet 19. mai 2008 #11 Skrevet 19. mai 2008 For en del år tilbake ville jeg ned 5-8 kg og begynte på Nutrilett, syntes hele greia smakte grusomt og gikk en uke små kvalm og sulten. Da jeg ga med på den raste jeg ned de kiloene jeg ville. Kanskje begynte jeg som du sier og spise litt oftere eller ble mer bevist. Skal ned 8 kg nå igjen, men vegrer meg veldig (hater slanking). Begynt å trene og droppe godteri i ukedagene, men skeier desverre fort ut etter 2 flinke uker.. Uansett lykke til, vet fra tidligere bilder at vi er ca like stor og de siste kiloene er de værste spør du meg... Mulig kroppen aldri blir helt som før og at vi må leve med det snuppa:)
Monajenten Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 19. mai 2008 Takk for det Jenny-Penny. Kanskje de har endret på smaken, eller det er jeg som er rar. Jeg syns ikke det er som grusomt jeg, hehe. Men så er jo dette dag én da. Det er de siste kiloene som er verst ja. Hater å ha det sånn. For jeg vet at det kun er de som skal til for at selvtilliten skal hoppe et lite hakk opp...Jeg hater også slanking, men er litt sånn at når jeg først ser resultater, er jeg veldig flink til å holde meg selv i tøylen. Derfor tenkte jeg at dette kanskje kunne være en grei kickstart. Kroppen blir nok aldri helt som før, dessverre (at jeg ikke kunne være fornøyd før ihvertfall!!) Men det skader ikke å bli litt fastere og spise sunnere uansett:-)
Jenny-penny Skrevet 19. mai 2008 #13 Skrevet 19. mai 2008 Kjenner til den fortvilede følelsen din, sniker seg oifte til meg også. Hjelper ikke at mannen min synes jeg er flottest i verden nå jeg synes lårene mine tyter ut av dimensjoner Lykke til jenten, dette klarer du! Veldig flink til å opmuntre ansre selv om jeg suger på å gjennomføre det selv. Ha-ha. Rop på meg om du trenger en dytt i rumpa. (Ps skal selv fra 65 og nedover) er vi i samme liga da eller? klem-klem
Monajenten Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 19. mai 2008 Tusen takk igjen. Jeg trenger det nok:-) Greit å ha en å roooope på når jeg har lyst på sjokoladeogchipsogsnop og sånt;-) Jeg er også flink til å oppmuntre andre, men er elendig på å være konsekvent selv. Men nå skal det bli andre boller. Dette er noe jeg virkelig trenger. Jeg veier noen kg mindre enn deg, men er helt sikkert lavere også:-) Klem tilbake:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå