sweet dreams Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 skal på hytta 2 uker. der er det fint lite å gjør når barna har lagt seg, så jeg vil benytte anledningen til å slappe av å se noen gode filmer. har ikke akuratt rent ned kinoen det siste året. jeg liker sånn litt kliss romantisk ja, happy ending opplegg. eller evt en serie. *************
Maud Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Her var det ikke mange svar! Jeg har ingen tips å komme med om filmer, det er lenge siden det var tid til en hel film. Gleder meg til minstesnupp sover bedre! Grey's anatomy, har du sett den? En fin serie synes jeg. Romantisk legekliss. Jeg likte Lost også, men det er ikke romantisk da... Dytter litt jeg, kanskje noen andre har tips.
sweet dreams Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 takk for dytt`n jepp har sett greys. og lost blir for skummel for meg. men tenkte litt på frustrerte fruer, de som ikke er sendt her ennå. mener også å huske at noen her nevnte en serie som heter private practise eller noe. en sånn serie om jormødre og fødsler å sånn. dog da kommer jeg nok til å tute i vei. å skal jo slappe av. hi hi. må få mannen til å sjekke den serien. håper det kommer flere gode innspill
dritgrei hei hei! Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 åhh denne har jeg glemt å svare på... gi meg et minutt eller to da :-)
Maud Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Private Practice er vel en spin-off til Grey's. Eksen til McDreamy som flytter og jobber et annet sted.
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Music og Lyrics og 27 Dresses er to søte filmer ..
sweet dreams Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2008 thank you idefix. de har jeg jo hørt om, bare det at når en skal ha det, så svikter de små grå. har notert de på lista mi. eg liker jo greys så liker sikkert private p også eg då dette blir gøy
dritgrei hei hei! Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 åhh jeg husker så ufattelig dårlig når det gjelder filmer... fader altså.... men jeg skal nok komme på noen til deg.
sweet dreams Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2008 flott. det er ennå noen dager til vi drar, men godt med alt som er i boks. så jeg venter spent på svar dritgrei babyblues på deg om dagen vettu, husker dårlig da
dritgrei hei hei! Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 jo altså... - så som i himmelen - city of angels - livet är en slager - you've got mail - mens du sov - sleepless i seatle - dirty dancing - den blå lagune - tilbake til den blå lagune - goodmorning vietnam - min beste venns bryllup - fire bryllup og en gravferd - åhh den dritfine vettu... fader hva heter den da??? Nå har jeg til og med googlet for å finne den fine filmen, men jeg finner den ikke. Jeg skal rope når jeg kommer på hva den heter. denne listen er full av drit egentlig, men akk så kosleig å se!!! hvis du ikke har sett "livet är en slager" så håper jeg du velger å bruke halvannen time på den!!!
sweet dreams Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. mai 2008 ai ai ai, alt du kommer på da. har sett de fleste tror jeg ja, men ikke den livet er en slager. så som i himmelen høres heller ikke kjent ut. tusen takk*****
dritgrei hei hei! Skrevet 19. mai 2008 #12 Skrevet 19. mai 2008 love actually heter den................... ååååååå man kan bare se den igjen og igjen.....
Graciegirl Skrevet 19. mai 2008 #13 Skrevet 19. mai 2008 - Jerry Maguire - When Harry met Sally - Say anything - The Wedding Singer - Moonstruck - Out of Africa - While you were sleeping Happy viewing!
dritgrei hei hei! Skrevet 19. mai 2008 #14 Skrevet 19. mai 2008 åååå jerry mcguire og bryllupssangeren.... har du ikke sett dem så kommer du til å bli glad!!!! bra graciegirl!!!
sweet dreams Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 19. mai 2008 jaaaaaaa love actually... stemmer. har sett den, men når du sier det bør den vell kanskje sees igjen.
sweet dreams Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 19. mai 2008 dette ble jo en hel del. må nok ut å kjøpe maaaannnnggggee rene fine dvdplater imorgen ja til å brenne på. gleder meg allerede. jeg var så flink å gå på kino før, så filmene som gikk på tv, liker det så veldig veldig godt... men hvor blir kveldene av nå. ååååååååååååååå dette blir kos. film, cola, chips og smågodies. så kan jeg sende gubben på joggetur hver kveld, da blir han glad for dette er ikke filmer han liker nei.... han bare rister på hodet her over forslagene. mens jeg blir bare glad.
Graciegirl Skrevet 19. mai 2008 #17 Skrevet 19. mai 2008 Kanskje på tide å bytte nick til Julia Gulia?! Ellers er jo den lille gutten i Jerry Maguire bare til å spise opp. Små nerdebarn er jo bare superskjønne!
dritgrei hei hei! Skrevet 19. mai 2008 #18 Skrevet 19. mai 2008 åhh den om han lille gutten da... tate tror jeg han heter til etternavn..... den er fin! også den om de to.............. må rope på dritgreimannen
Graciegirl Skrevet 19. mai 2008 #19 Skrevet 19. mai 2008 Nei nå snakker du i gåter! Kanskje på tide å låne et av batteriene til Duracell-kaninen dere har i hus?! Hva med den filmen med hun blonde, som liker han mørke først og han lyse etterpå...(ert ert)?
tebekaa Skrevet 19. mai 2008 #20 Skrevet 19. mai 2008 Har dere helt glemt Notting Hill, eller? Den er jo nesten like bra som Pretty Woman. Og med masse humor, så kanskje Gracie-mannen også kan like den. Samme kanskje med Knocked up? Skikkelig feelgood!
dritgrei hei hei! Skrevet 19. mai 2008 #21 Skrevet 19. mai 2008 hahahahahha nå lo jeg med lyd...... "little man tate" heter den ene filmen
sweet dreams Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #22 Skrevet 19. mai 2008 takker og bukker. men nå må jeg lalle sove.
dritgrei hei hei! Skrevet 19. mai 2008 #23 Skrevet 19. mai 2008 enig!!!!! alle de er til å bli glad av!!!
sweet dreams Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #24 Skrevet 25. mai 2008 grr mange filmer jeg ikke fikk lastet ned, vi fant de ikke der ute.... men - jeg har iallefall en god del nå som jeg skal kose meg med. spørs om jeg klarer vente, hehe. noen som vet om flere serier?
Graciegirl Skrevet 29. mai 2008 #25 Skrevet 29. mai 2008 Jeg kom akkurat på en til: My big fat Greek wedding. Veldig søt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå