Gå til innhold

Prinsessa!!!

mamma søker barn-har fått 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle lizzom lese litt i dag jeg.

Åsså kommer du å bare lager sånne tråer som jeg må svare på lizzom.

Jeg må bli litt smartere om du schønner...

Men det ække så lett da. Jeg så du hadde sånn dysleksi, det ække kult veit jeg.

Men mulig du våkser det av deg???

Har du sjekka om du får betalt av hu biomora??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er sikkert inne på Mine, dine, Våre:-)

Løper avgårde og sjekker!!!

Skrevet

Hallå jenter!

Kult at dere bryr dere om meg, ass! Den derre dysskeliosen, den trur jække det er no håp med, for ene sønn te tanta mi fikk det i tredje klasse, å nå er han 23 å det erlike gæli kan du si. Men kanskje det er litt som sånn derre barneassma, atte man vokser det a seg når men blir voksen? Hadde vært fint det!

Typen sku ringe til eksen i kveld, så da får jeg vite om hu vil betale når jeg passer unga. Håper det ass, for jeg hakke akkurat mye penger kan du si.

Skrevet

Må jo si at jeg håper for din skyld at biomor betaler deg, men had'ikke gjort det sjøl...

Dyssleksi e'kke no du våkser a deg. det mårru leva med. Men du kan sikkert saksøke morra di for at hu har gjort deg slik. Så på Teve i går at noen hadde gjort det..

Skrevet

Går det a`? Veit ikke hvor morra mi er henne en gang, jeg; hu stakk a med typen til morra si for tre år sia. Men det er klart, det vakke så greit hjemme, kan du si, da jeg var lita.

Kunne kanskje fått noen penger av kommuun for det at dem ikke så åssen jeg hadde re?

Skrevet

Det ær låv å saksøke hvem man vil! Det er mitt motto.. Jeg venter bare på at noen ska tråkke meg på tærne: sue u!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...