Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Har noen venninner som gir barna dems sove medisiner til tider. Jeg ser ikke poenget i dette. Den ene ungen sover godt hele natten uten dette, han våkner litt tidlig på morgenen men det er fordi han legger seg tidlig. Den andre er våken noe om naten men det er jo en fase di fleste er innom. Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har selv brukt sovemedisin til barnet mitt rundt 1-års alderen. Men han sov ikke i det hele tatt, raste hele natten gjennom, fikk kanskje 3-4 timer med søvn på natten. Men synest det er unødvnedig å gi bare fordi de våkner på et tidspungt som ikke passer de voksne!! Bare å komme seg litt tidligere til sengs da vel??
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Ja dette ene barnet legger seg halv 7 om kvelden han blir 4 år. Og han våkner i 6 tiden, syns han har sove lenge nok da i og med at han har lagt sen tidlig. Så jeg skjønner ikke hvorfor det er nødvendig m sove medisiner.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Halv sju er jo litt tidlig, syns jeg. Barnetv er jo ikke ferdig engang. Sønnen min er snart 4 år, og legge seg kl. 7 i senga, og sovner ikke før hvertfall 7.30. Han må alltid se ferdig barnetv. Om morgen så våkner han mellom 7-8 tiden. Ikke så ille det, syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå