Gå til innhold

Jeg er gravid! Gulp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testa akkurat positivt. Det var litt tidligere enn planlagt, selv om vi visste konsekvensene av å ikke bruke prevansjon... Blir 20 mnd mellom. Men hjelp! Veit ikke om jeg skal le eller gråte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør begge deler, du!

Gratulerer!

Skrevet

Prøver meg med et ørlite gratulerer.

Selv om det blir tett, så går det nok bra skal du se.

Skrevet

Gratulerer ;) Blir sikkert en del arbeid, men veldig greit for barna dine. er 14 måneder mellom meg og min bror. Har et kjempe godt forhold til han, og tror litt av det har med at vi er så nær i alder.

Gratullerer ;) så spennende!

Skrevet

Heldiggrisen. Det går nok bra skal du se. Og det er vel vanlig å både le og gråte samtidig når man er gravid :)

Skrevet

Gratulerer, blir 16 mnd mellom mine og like over 30 uker på vei...Så kan ikke si hvordan det blir når babyen kommer men kan bare tipse om at graviditeten har gått greit. Riktigknok mye mer slitsomt denne gang når jeg ikke kan legge meg på sofaen når jeg vil...men det må jeg jo bare bli vant til he he. Ikke planlagt fra vår side og tok nok sånn ca 1 mnd før vi begynte å glede oss. Men nå gleder vi oss kjempemasse

Skrevet

Tusen takk alle sammen. Jeg trenger litt oppmuntring ja. Det er jo bra, vi ønsker oss jo barn, det var bare litt kjapt og uventa. Og jeg må prøve å vente med å fortelle mannen til han er ferdig med eksamen i mårra, eller så mister han vel konsentrasjonen fullstendig :-)

Skrevet

gratulerer så mye:) le og gråt litt samtidlig du:p

Skrevet

Gatulerer!!! Jeg har 16 mnd mellom de to minste og det er bare kjekt:):)

Skrevet

gratulerer..:) blir kjempe kjekt det. eg har akkurat 2 år mellom mine (ller 2 år + 1 dag..:) ) og det går så greit så. nå er han bare 12 dager men storesøsteren er kjempe stolt og kjempe snill. gled deg du..:) blir så kjekt skal du se

Skrevet

Går nok fint, jeg har tre barn jeg, 19mnd mellom de to yngste, det er travelt, men også veldig mye positivt å si om det. De har enorm glede av hverandre. 2 1/2år og 1år gamle nå :-) "Partners in krime" kaller vi dem ;-)

Skrevet

Dette går kjempebra! Gratulerer! :)

Jeg har 15 mnd mellom mine to, og så blir det 22 mnd mellom yngstemann og tvillingene (dersom jeg går helt til terminen da...). Det er travelt for mor med tette barn, og supert for barna ;)

Masse lykke til!!

Skrevet

Kjenner jeg blir litt mer beroliget når dere sier det er så fint for barna. Så får jeg bare stålsette meg. Jeg er faktisk 7 uker på vei allerede. På dette tidspunktet i forrige svangerskap var jeg allerede slått ut av kvalme. Får håpe det går litt lettere denne gangen. Og får håpe alt går bra ikke minst.

Skrevet

Grattis :) det blir sikkert supert! jenta mi er 2 år nå og det hadde gått helt fint å hatt to stk..

Skrevet

Noen forslag til hvordan jeg skal fortelle pappan dette da?

Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til. Går så fint så :)

Skrevet

Graulerer:-)

Har selv 22 mnd mellom mine første. Går helt supert. En perfekt aldersforskjell etter min mening!!

Skrevet

gratulerer så mye :)

jeg har også 2 tette med 20mnd mellom, jeg merker ikke så mye stress ennå siden storebroren er i bhg og tulla er hjemme sammen med meg...men det blir kanskje litt mere stress når begge blir litt større, men det får jeg bare ta som det kommer :))

Skrevet

Gratulere så mye.

Blir sikkert litt tøft, men det går sikkert bra.

Tror egentlig at det ville ha vært en fin aldersforskjell. Har 5 år mellom mine to og det ble alt for mye. Som å ha to enebarn nesten.

Masse lykke til:o)

Skrevet

Samme her, 19-20mnd mellom:) Bare smil og le du, tenk så mye glede de to vil få av hverandre!!

Jeg har akkurat passert de skumle første 12ukene, lillegutt blir storebror i november-desember:))) Når har du termin?

Skrevet

Jeg har 19 mnd mellom mine. Lo og gråt litt om hverandre da jeg testet poisitivt. Nr 2 kom litt ubeleilig, midt i eksamen og forårsaket endel tull med stønader etc.

Nå er minstemann 1 år (på torsdag) og jeg har ikke angret en dag! Det er så mange fordeler med 2 tette! Bare å glede seg!

Skrevet

Hehe:)

Gratulerer :o)

Skrevet

Termin er vel omtrent 7. januar. Hoi, det blir litt av ei jul, og håper det blir 09-unge og ikke 08...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...