Gå til innhold

Bestevenninner man betaler for...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er vel en sann glede?

Er det bare meg som ikke liker når disse venninne ikke dukker opp til avtalt tid? Som f.eks avlyser 16. mai rett før de skal komme...og som enda ikke har dukket opp her, selv om avtalen er klokken 12...

Jeg har oppdaget at steder som er helt umulige for stormagede damer å nå til...som under sofa, puff, stol eller kontorskuffer på hjul ikke blir ført på listen over steder å fjerne hurtigvoksende hybelkaniner.. Ha nå prøvd å dra litt i ymse møblement for å gjør en event. kaninjakt enklere, men det finnes enda ingen garantier for at venninne faktisk dukker opp idag...

(Jeg tenkte at det var lurt å vise velvilje ovenfor venninnen, så vi betaler faktisk mer for hennes oppmøter enn det hun opprinnelig ba om. Trodde dette ville sette en positiv gnist i henne, men det kan virke som om hun nå tror at vi er mer naive enn økonomiske i vår fremferd...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger du husvask? Jeg kan ta huset i kveld, etter leggetid.. Men da er vel huset fullt av måker og andre?

Skrevet

Nei, det trenger du absolutt ikke! Du er veldig snill som tilbyr deg, men jeg velger fremdeles å ha naiv tro på at venninnen dukker opp..

Phantom-mannen så min frustrasjon før 17. mai da hun ikke dukket opp da, så han har allerede feid over alle gulv i første et. med mopp samt tatt badene...

Skrevet

Sånne bestevenninner er ikke beste- så lenge... Håper hun kommer og at dere kan stole på at hun overholder avtaler fremover. Ellers må dere vel lete etter en ny igjen. Min er flott, men hun har visst ikke tid til å hjelpe flere. Kan eventuelt spørre henne hvis du vil?

Skrevet

Ganske kjipt når de ikke kommer, enig i det! Våre venner kommer 2.hver uke og innimellom går mor med tørrmoppen. Hvis ikke de kommer tilavtalt tid ville jeg nok vurdert en ny venninne. Kjenner du noen andre som kan anbefale noen?

Skal krysse fingre for at det er rent i huset før barna braker inni huset i ettermiddag!

Skrevet

Æsj, jeg hadde også en sånn venninne som sjelden dukket opp når hun skulle. Forferdelig irriterende, spesiellt fordi det skal ryddes før hun kommer. (nå tror dere vel at huset ser bomba ut til vanlig.....)

Nå har hun sluttet, og jeg må vaske selv. Dobbelt ÆSJ....

Skrevet

Ja, nå tror vi at huset ditt er bombet...*ler* Eller vi vet at det som hjemme hos oss selv...? Dersom huset skal vaskes, og gulvene tas, så må ting fjernes fra de aktuelle områdene...

Hos oss er det sånn passe ryddig, nå som denne biten er overlatt til de forskjellige medlemmene av familien, uten at phantomet svinger pisken. Men med en fireåring og en ettåring som leker mye og ivrig med ymse biler og ting på gulvene, sier det seg selv at det må plukkes opp før vasking kan skje. Og denne bøyingen gjør jeg helst ikke med stor mage...

Nå dukket akkurat venninnen opp her, så da ser jeg lyst på tilværelsen en stund til...Hun lurer sikkert på hvorfor huset er merkelig møblert idag, der flere gjenstander står midt på gulvet...

Skrevet

Det er sånn passe ryddig hos oss også, prøver å holde litt kustus på mann og barn... Men jeg HATER å vaske.

Så bra at hun kom:) Det er så deilig at det både lukter og er rent når hun går igjen, ikke sant?

Nå kan du slappe av og glede deg til huset blir skinnende rent.

Skrevet

Bra hun kom tilslutt...irriterende å sitte å vente,ikke bare en dag men en helg og halve denne dagen.

Kunne sendt noen av de kjekke mannepolakkene som henger rundt omkring på veggene våre om dagen ;)

Makan til høflige og ryddige,effektive og spreke menn :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...