Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 av når nav utbetaler pengene deres???? Det er jo daglig flere innlegg om når nav utbetaler. Er det så jævla vanskelig å ringe ditt lokale nav kontor eller gå inn på nav.no (eller har derre ikke betalt telefon og internett regningene deres?)?? Og spesiellt før helligdager er dere jo skikkelig på hugge, om nav utbetaler før...Står det virkelig så jævla dårlig til med folk her inne??? Eller er det bare en haug med uansvarlige uøkonomiske kjerringer her inne?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 At DU gidder å bry deg om hva folk spør om!!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Oi da... Har HI glemt å ta pilla si i dag??
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 er et så merkelig at folk lurer på når pengene kommer da?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Er enig med HI der... det tar kortere tid å gå på nav.no å sjekke selv som det gjør å forfatte et innlegg her. Noen gidder bare ikke gjøre noenting selv. Forundrer meg ikke om det en dag er noen som spør etter nettsiden til dinbaby og...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 skjønner heller ikke hvorfor dette er så vanskelig å ta en tlf til nav eller sjekke ut internettsidene? Dessuten kommer det ann på hvor du bor, nav kontorene betaler ikke ut på samme dato, så hvis du bor på østlandet så er det ikke sikkert at du som bor på vestlandet får foreldrepenege på samme dag;)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 har selv også irritert meg over dette, hvor vanskelig kan det være å ta en telefon ligsom?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 Er litt enig med HI her. Gjør folk seg så blakke at man ikke har igjen penger til neste gang pengene kommer? Da har jeg ett godt råd... Slutt å handle alt dere ser på internett. Å slutt å kjøpe all den dyre maten. Mange av middagene jeg ser folk her inne har på en hverdag er som en søndags middag for oss. Er ikke skadelig å bare ha suppe med brød til middag en dag. Eller ett speilegg på skiva. man dør ikke av det .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå