♥sebastian3003♥ Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 flere som har det sånn??? spesielt i ytttergangen har vi skiftet pærer i hverftall 10 ganger de siste 6 mnd... er ikke det rart??
Silje og Vaniljebollene Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Her ryker de også relativt ofte. Iallefall 6 ganger i året.
♥sebastian3003♥ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2008 hos oss er det oftere. ene pæren i gangen går støtt og stadig, så det blir ofte mørke hos oss.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Da tror jeg det er noe feil. Først tenkte jeg at du kanskje hadde kjøpt billige og kanskje ikke så bra lamper. Men vi har jo flere fra Ikea, som kostet så mye som 79,- Og vi har ikke byttet noen ennå. Og de har vært i bruk siden okt. (når vi flyttet inn.)
*Kleopatra Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Vi har over 20 downlights i førsteetasjen her, bodd her i 3 år og har vel skiftet ut alle èn gang. Ville fått en elektriker til å se på de, må være noe galt.
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Sliter faktisk med det på en del ikea lamper.... vet ikke om det er det du har, jeg. Utrolig irriterende (ikke minst fordi jeg er veldig stor ikea fan og ikke liker at produktene deres skuffer meg). Har denne på kjøkkenet og der ryker pærene med jevne mellomrom.... ikke så ofte som deg kanskje, men.... http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60098211 Under kjøkkenskapene har vi tilsvarende problem.... Også det ikea lamper. Der vi bodde før hadde vi en lampe i gangen som det stadig skjedde med, men etter at vi fikk påmontert dimmer ble det mye bedre. Mener elektrikeren nevnte noe med ikea lamper og at de tåler dårlig den spenningen som er normal eller no... men jeg hørte vel ikke så godt etter at jeg fikk det med meg! (kritikk av ikea går inn det ene øret og ut av det andre!)
♥sebastian3003♥ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. mai 2008 vi har fått en elektriker til å se på det, og han skjønte det ikke helt. men det er ganske rart, for det er samme spotten som ryker hver gang. det er tre stk på en, g tyo av de har vi kjempe lenge, men den ene ryker ganske ofte..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 Dimmere !?!? Da ryker de ikke...
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Slik har vi det med spottene på kjøkkenet og disse er av god kvalitet, kostet flesk. Har byttet dem ut 3 ganger i håp om at det er spottene det er noe galt med. Vi har spotter i stuen også, disse går aldri. Har hørt noen snakke om at dersom det er stor variasjon i spenningen vil pærer lettere ryke?
♥sebastian3003♥ Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. mai 2008 ja jeg har også hørt noe ang styrken, men det har heller ikke hjulpet... men jeg tror vi må få satt inn dimmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå