Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå begynner jeg å bli lei av å ligge våken flere timer hver kveld, fordi leggene er fulle av maur etter at jeg har lagt meg. Har igjen tre uker til termin, men har veldi lyst til å prøve magnesiumtilskudd for å få litt mer nattero disse siste ukene. Problemet er at hverken apotek, jordmor eller legen min var sikre på om ekstra tilskudd av magnesium kan være skadelig for babyen under svangerskapet. Er det noen som vet noe om dette, har jo ikke lyst til å ta noen sjanser heller.. har prøvd å sove med ullsokker og med lammeskinn under føttene, drikke melk og spise bananer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar da magnesiumtilskudd. Har igjen 5 uker til termin og kommer til å fortsette med magnesium til babyen er ute ihvertfall. Kan ikke skjønne hva som skal være skadelig med å ta magnesiumtilskudd...

Skrevet

synes det er merkelig at ikke jormor eller lege vet bedre....jeg har jo blitt anbefalt magnesium mot urolige ben av begge,og det hjelper !! ikke farlig,brukte det i forrige sv også.

Skrevet

så godt å høre da. hvor mange mg tar dere? tar jo vanlig multivitaminer som også inneholder magnesium, men forstår det sånn at dere tar mer enn dette, rene magnesiumtilskudd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...