Scorpiogi Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Vi satser på å prøve å treffes nå på onsdag kl 11, på Babettes..... Bare å møte opp, alle gravide bimmere ) Se etter store mager så finner vi sikkert hverandre )
AO3 Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Jeg bor i Mosjøen, men tror ikke jeg har tid til å komme... Uansett er det helt uaktuelt så lenge det er klokka 11 om formiddagen. Hvorfor arrangerer dere ikke treff på kveldstid? Det er jo mange som er i jobb og ikke har mulighet til å komme på dagtid. Bare et lite tips fra meg.
Scorpiogi Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 hei, det var jo kjempesynd. Men det ble nå slik denne gangen for de andre som ga respons mente det passet best på formiddagen.. Men hvis vi avtaler nytt treff, skal vi prøve å få til et på kveldstid, sånn at du kan bli med neste gang! Jeg har forøvrig ikke gjort dette noen gang, så er veldig fersk i avtale-bim-treff-gamet....håper vi får i gang flere, slik at det blir oftere, hadde vært kjempemoro.. )
AO3 Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Hvis de som har gitt respons tilbake sier det helst skal være på dagtid, skjønner jeg godt at det blir lagt til 11. Jeg så tråden som lå ute tidligere, men "torde" ikke helt å svare. Vil så gjerne bli ferdig med den hersens ultralyden først (i morgen!), så jeg kan slappe av og gjøre det HELT offisielt! Men sånn rent generelt vil jo et treff på dagtid utelukke alle som jobber, så jeg tipper det blir enklere å inkludere flere hvis man tar det på kveldstid.
Scorpiogi Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2008 Det er klart. Vi får håpe vi får til begge deler.... Selv jobber jeg ikke, begynner å bli tungt nå. Er over 28 uker nå, så merker det godt... Vi skal få til begge deler, håper jeg. Lykke til på UL da! )
AO3 Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 Kos dere på treff, da! Mini og jeg er der i ånden, om ikke annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå