morimars:D Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hei. Har en sånn en pille+krem kur på gang, tok pilla for to dager siden, er ute igjen, og har smørt meg jevnlig, men det klør fortsatt!! Ikke innvendig, da, men uttafor.. Kanskje ikke like ille, men jeg er så lei!! Har blitt ganske sår av alle kløingen, hjelper vel ikke det... Tar det virkelig så lang tid, eller burde jeg kanskje ta en tur til legen for annen hjelp...? Og hvis jeg drar til legen... blir det liksom GU?
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Hei! Høres ut som du har tatt kuren med pille på 500 mg samt smører deg med salve? Ikke lenge siden jeg selv hadde samme problem og brukte de produktene. Dert hjalp først, men kom raskt tilbake. Ringte gynekologen min for time, men der var det 2 mnd ventetid! Og å klø i 2 mnd til var ikke aktuelt... Snakket med sekretæren hos gynekologen som anbefalte meg å kjøpe kuren med 6 tabletter slik at du får virkningen over tid og ikke bare som en engangsdose. Og det hjalp! Så prøv det :-) Hvis det ikke hjelper kan du også prøve melkesyretabletter, det får du også på apoteket, og det kan hjelpe på ubalansen i kjeden. Lykke til! Føler med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå