Gjest Sekretøsa Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Det "verste" jeg vet, er og dra med minsten ut av huset, midt i sovetiden hans. Og inn og ut, inn og ut, inn og ut av bilen. Han sovner, blir vekt, sovner, blir vekt... and so on. Så er dagen ødelagt I morgen skal jeg til legen med eldstesnuppa, og ble stressa allerede over de gangene jeg måtte dra han inn og ut av bilen.. Men så kommer snille sambo og sier at han kan reise seinere på jobb, sånn at han blir hjemme med minsten! TAKK, KJÆRE! Hvordan organiserer dere slikt med legetimer her og der?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Åh, så snill han er, da! Sånt liker ikke jeg heller, reise av gårde et eller annet sted eller ha legetime midt i sovinga til lillegutt... Nå har jeg bare en jeg, da, men så langt det er mulig prøver jeg å få time hos legen og slikt sånn at det passer ok med sovinga;)
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Jeg var sånn med snuppa også, men det ble verre med nr 2! Hehe Nå er minsten syk også, så han er avhengig av litt ro og fred. Jeg fikk time 8.45, for da kan snuppa dra i bhg igjen etter vi har vært der. (hun er ikke syk altså, så ingen tror jeg sender ho syk i bhg)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Huff, da... Ja, klart minsten trenger litt ekstra ro og fred når han er syk. Det er nok ikke lett å få alt til klaffe bestandig med 2 små sånn... Men da er det jo flott at mannen din begynte seinere på jobb idag:) Er nesten det eneste jeg kan komme på også at vi kunne gjort her i samme situasjon... (Og helt ut av topic: Men hvordan ble hagen deres? Har dere brukt den mye? Koser ungene seg? Fortsatt litt misunnelig jeg, da;) Hihi... Men får 3 anleggsgartnere på befaring i løpet av de neste to ukene, så da er vi liksom i startfasen iallfall;))
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Det klaffer aldri, men det går alltid! Hehe. Nei, i morra han skal begynne seinere Da skal jeg alikevel dit du bor, så om han er hjemme eller ikke merker jo ikke jeg noe til Joda, hagen ble knall! Kan ikke brukes enda, sånn voldsomt. Men snuppa syns det er stas da! Har kjøpt sandkasse som trenger sand, og trampolina skal opp i slutten av neste uke (med forbehold om at gresset har satt seg) ) Oij, morro da Startfasen er bedre enn ingen fase 3 stk?? Trenger du så mange menn?
(0_o) Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Jeg tar mini med meg... ) Han sover i bilen og sovner raskt i vogna igjen når jeg tar han ut av bilen.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Hehe... Nei, håper ikke jeg må ha alle 3 hit for å jobbe! Skal få pristilbud fra 3 forskjellige, så da får vi se hvem vi velger etter hvert og hvilke forslag de kommer med;) Blir gøy å få ordna med sandkasse og trampoline også:)Satse på at det blir skikkelig godt og varmt sommervær igjen!
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Heldige du Vi har også gjort det sånn uten problem, helt til nå.. Om han ikke får sove, så er dagen ødelagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå