Gå til innhold

Utenlandsreise i uke 29?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er sugen på en ferie til varmere strøk, innenfor europa, og siden vi begge ikke har ferie før i uke 29, blir jo dette den eneste tiden vi kan dra på ferie... Men jeg vet ikke hvordan det er å få reist så sent?

Jeg har ikke hatt noen komplikasjoner så langt i sv.skapet, og er frisk og rask så lenge man ser bort i fra det store energitapet mitt:P

Ville dere holdt dere hjemme, eller ville dere dratt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med legen din om det og ring flyselskapet for å høre om de har noe imot det :)

Skrevet

Det blir med sas da...de har ingen begrensinger inntil 4 uker før termin... men jeg er allikevel skeptisk.tenk om jeg skulle komme til å føde for tidlig, og så i utlandet liksom... nei..jeg tror kanskje vi dropper den...nå når jeg har tnekt meg litt om. fikk en dårlig magefølelse på d=/

Skrevet

Vi hadde planlagt tur i uke 29, men droppet det fordi vi kjøpte hus og fikk pengeangst :-) Er nå i den uken vi skulle ha vært borte, og det hadde vært HELT uproblematisk og kjempedeilig. I stedet sitter jeg her med jobb oppover ørene... Bestill tur,du. Men ha ordentlige forsikringer på avbestilling, man vet jo aldri...

Skrevet

hm.... det er jo fremdeles 10 uker igjen til termin den dagen vi kommer hjem fra ferien, så dvs 12 uker til termin avreisedag, 10 uker hjemreisedag.... kanskje d går fint?

turen er planlagt til romania, og der er d vel ganske så greit med tanke på bakterieflora, hygienekrav i matproduksjon osv? eller? Noen som vet?!

Skrevet

Ingen fare med å reise i uke 29 om du er frisk og legen gir klar signal.

vi reiser til Budapest til mandagen,er uke 29 da og gleder meg veldig!!

Reiste til Kreta da jeg var 5,5 mnd på vei sist også og alt gikk veldig bra:)

Husk at de føder da barn der også..;)

Blir så godt å komme seg litt bort noen dager:))

Skrevet

Vi skal på bilferie i 14 dager til Kroatia når vi er ca 28 uker på vei.. Har snakket med legen da hele turen var planlagt før jeg ble gravid. Og fått klarsignal.. Ikke noe i veien for å reise om fromen er fin :-) Bar pass på egen hygiene og mat :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...