Gå til innhold

Valg av megler?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal selge leiligheten vår, men har ikke valgt megler enda. Har fått pristilbud fra Terra og Eiendomsmegler1, og Terra var ca 20 000 billigere enn Eiendomsmelger1. Tror leiligheten vår kommer til å gå for rundt 1200 000 og Em1 skulle ha 3.45% i provisjon, og Terra 3%. Noen som har erfaring med Terra?? Har hatt Em1 på befaring, og det er også han som har solgt rekkehuset vi har kjøpt til oss, og jeg har fått et godt inntrykk av ham. Men de "smisker" vel for å få kunder.. Skal ha Krogsveen og Dialog på befaring også før vi bestemmer oss, men syntes Krogsveen virket arrogant på telefonen, snakket nedlatende om andre firmaer. Noen med erfaringer og tips ift valg av megler??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi selger rekkehuset vårt nå, hadde visning igår, og vi bruker Krogsveen. Veldig fornøyd med megleren vi valgte, men nå er det jo bare en person i firmaet..... Alle trenger jo ikke være like flinke eller arrogante eller..... -Vi valgte akkurat han som megler fordi mannen min kjenner litt til han gjennom en venn, og han har et veldig bra rykte. SÅ at han jobbet akkurat i Krogsveen hadde ingen betydning for vårt valg sånn sett....

Skrevet

Terra gjør det vel generelt bedre enn krogsveen mtp oppnådd salgspris i forhold til takst. Em1 også. Vet ikke så mye jeg altså, men ville ikke valgt med utgangspunkt i provisjon ihvertfall. Ville sett an personlig egnethet hos megleren dere er i kontakt med. Også råder jeg dere til å passe på at vedkommende har utdannelse. Det er nå min mening =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...