Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg en Shark Steam Blaster på tvshop for et par uker siden og den er helt geinal! Nå har jeg steamet sofaen og den ble som ny! Slapp å ta av trekket og levere det på rens! Dusjen, komfyren, ventialtoren, doen, speil, vinduer, sofaen, madrassen til mini, kjøleskapet osv osv er skinnende rent! Gulvene tar bare 5 min å vaske og blir så blanke som de aldri har vært før. På 17 mai i det vi skulle gå oppdaget samboer at han hadde en flekk på dressen sin. Krise egentlig, men dampmaskinen tok den vekk på 2 sek :-)

Så denne burde dere absolutt investere i altså :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

link?=

Skrevet

vi har den.. bruker du den på tre gulv også??? vi har fått beskjed at det skal man ikke. derfor er vår lagt i boden. orker ikke dra den fram.

Skrevet

Vi har ikke tregulv. Bare laminat. Er vel det det heter tror jeg...? Det tåler ikke mye vann, men det legger ikke igjen noe særlig vann uansett og det tørker med en gang. Mye mindre fuktighet enn med mopp.

Skrevet

sant det...

Skrevet

Og bare det å få sofaen ren og slippe å sende trekket på rens var helt fantastisk! Samme med madrassen til jenta mi som hun var uheldig å tisse i. Den ble helt ren. Brukte litt Biotex også på den da. Hater å vaske sånne ting jeg, så når det er så lett, blir jeg overlykkelig :-)

Skrevet

så bra har hatt så lyst å kjøpe den men visste ikkeom den faktisk var bra, ikke akkurat allt derfra som er det da skal jeg jaggu få kjøpt den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...