Gå til innhold

Hemoroider (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg fødte en nydelig gutt for 6 dager siden. Alt skulle i denne perioden vært bare fryd og gammen, men jeg greide under fødselen å trykke på meg noen helsikes store hemoroider. Og de er så sinnsykt smertefulle.

Jordmor på sykehuset sa bare at jeg skulle trykke de inn igjen, og jeg prøver, men de er så store at de kommer ut igjen med en gang.

Startet opp med Scheriproct stikkpiller og salve på lørdag, og det lindrer litt men i dag er de mer ømme igjen. Jeg blir helt utslitt av det her, tenkte ringe til legen og bestille time nå, men er det noen som har noen oppløftende ord eller råd å komme med?

Jeg innbiller meg nå at jeg må leve sånn i flere uker mens jeg evt venter på å få operert de vekk. Og bekymrer meg faktisk for hvordan jeg skal greie å ta meg av gutten i disse ukene siden jeg sliter med å sove på natta pga smerter...

Huff, dette ble syting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De blir nok litt til desverre....

hadde også noen sinnsykt store klaser etter fødsel men etter noen uker gikk de gradevis vekk,sliter ennå med litt til.

Men legen sa de vil ikke opperere før det har gått ca 1 år vis det vedvarer.

har ikke mye men litt og det plager med i forhold til samliv med mannen min...:=(

fortsett med og knip rompa sammen,kremer og dytt de tilbake.

du kan også prøve litt is på de så trekker de seg sammen,det varer ikke lenge,men gjør du det ofte kan det hjelpe..

lykke til:=)

Skrevet

Hei, huff vet hvordan du har det.. Jeg sleit med dette fra dag 1 av svangerskapet frem til 2 dager siden.. (Gutten min er 3,5 mnd nå).. De gikk ikke bort.. :(

Legen min ville heller ikke operere før det hadde gått et år etter fødsel.. Men jeg gadd rett og slett ikke mer, tok "saken" i egne hender og ringte Volvat.. Fikk time til operasjon dagen etter :D

Koster litt, ca 2000,- MEN GUD DET ER VERDT DET...

Det er ikke spesiellt vond å operere bort, fikk lokalbedøvelse og brant de bort med laser :) Ganske VONDT etterpå, men fikk Ibux Forte og da forsvant all smerte =) og gjorde ikke vondt noe mer i det hele tatt, kun litt sårt når man skal gjøre nr.2 på do ;)

Anbefaler og operere de bort altså, for de forsvinner ikke helt som legen sier.. Det kan jeg skrive under på!!

Hvis du lurer på noe mer, skriv her eller send en PM:) Lykke Til!

Skrevet

Kok opp 1 l vann med 3 ss salt. Avkjøl og ha det på. Hjelper!

Skrevet

Hei

Er i samme båt som deg og holder også på å bli sprø! Har fått høre et kjærringråd om å bruke honning å smøre på. Jeg har ikke fått prøvd selv enda, men skal på butikken og handle nå. Prøver hva som helst for å bli kvitt dette. Lykke til

Skrevet

Ble kvitt det da jenta mi var ca 6mnder, hadde prøvd ensten alt syntets jeg. Men leste her inne et sted at man skulle spise en kiwi på tom mage hver morgen (slik at avføringen er myk), i tillegg brukte jeg alcos-anal salve og piller (hadde brukt de tidligere, men ikke sammen med kiwi). Ble borte innen to uker.. heeerlig :D (får det litt tilbake innimellom, tar da å bruker alcos-anal en dag eller to, så trekkes det tilbake.)

Hadde forresten ingen utvendig,, men brukte salve likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...