Gå til innhold

Voksipose eller dunpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sier dere jenter? Jeg er så usikker på hva jeg skal kjøpe. Syns voksiposen er så diiiger. Men vet jo at den er veldig bra.. Trenger råd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv voksipose og er kjempefornøyd med den.

Jobber også på småbarnsavdeling i bhg og syynes at voksiposene er bedre å ha med å gjøre enn dynposene. Det er enklerer å få pakket barn godt inni voksi posen enn i mange dynposer også er voksiposen varmere. Mange barn ligger i bare body og strømpebukse selv om det nærmer seg -10 g ute.

Skrevet

Vi har valgt Emmaljunga city cross, og må derfor kjøpe dunpose, for voksi vil ikke passe i city-bag'en.

Skrevet

har hatt voksipose,og syns den er for stor i bagen.... passer bedre når en går over til sportsvognen. jeg skal kjøpe saueskinns-pose:) den er varm og god,tar mindre plass, og så kan barnet ligge på skinnet inne også. det er både varmende og svalende:)

Skrevet

dun poser er jo mer fleksible og dessuten annbefalt av norges astma og allergiforbund :)

Skrevet

Ja, også skal jeg ha Easywalkervogn, og jeg syns egentlig at det bare er simovognene som har stor nok bag til voksi..

Tenkte å bruke dunpose nå, og evt låne voksipose av søstersen til neste vinter når han må ligge ute i sportsdelen. :-)

Skrevet

Hvor får man kjøpt dunposer eller evt lammeskinnsposer?

Og hvilken av disse bør man velge?

Skrevet

vi kjøpte vår dunpose på babycomfort :)

Skrevet

Kjøpte barnesoveposer til ungene når den yngste var nesten 2, og tenkte at får jeg en til skal jeg gå for det helt tiden. Så denne gangen går jeg for det! Varme og lette, kan få dem ganske tette, og så er det enkelt å kaste dem i vaskemaskinen. Og tar ikke så stor plass. Den kostet ca 700,- og de kan forlenges og brukes lenge!

Men nå er lenge siden jeg har hatt en liten baby, så det er mulig jeg har fortrengt hvor små de er, og kommer til å synes babyen "drukner" litt i den og blir litt borte oppi der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...