Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 noen som vet hvor jeg får tak i program hvor jeg kan lage dette? sånn bildefremvisning med musikk....har så lyst å lage dette til min kjære å vise fram på bryllupsfesten istedenfor å holde tale. har funnet fram masse bilder av han og oss to sammen...noen med erfaring som kan hjelpe meg?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Det har jeg også tenkt på å gjøre!!! trenger forslag!!!!
happygilmore Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Hei! Jeg har laget en sånn til min kommende mann, men jeg har mac - det har kanskje ikke du? Der finnes det nemlig iMovie, som fungerer genialt. "Premiere Elements 4" skal visst være et lignende program for windows-brukere, men vet ikke om det koster noe... Dette var kanskje ikke så mye hjelp i Kan prøve å søke litt.
LilleMillaMedKeiserogenPrins<3 Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 hei du! vi skal ha noe slikt på en tv skjerm ved gaveborde, slik at bildene går hele tiden. Vi lager det på windows media player. går ann å lage en slik dvd der. helt genialt=)
happygilmore Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Ja! Det har du rett i Windows Media Player fungerer supert til å lage sånne filmer...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Hei, det finnes mange programmer som lager lysbildeshow, men de har alle sine begrensninger, da de ikke er fullverdige redigeringsprogrammer. Hvis du ikke har gjort slikt før, bør du vurdere å bruke et firma som driver med slikt, det er utrooolig tidkrevende og lære seg alt mulig på egenhånd. Var foresten kjempegod ide det med å ha DVD kjørende på gavebordet !
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Kan godt bruke Powerpoint til slike ting.. Det er relativt enkelt aa bruke og man kan da ha et slide show gaaende om man oensker det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå