Bettina-Celia Marie 100108<3 Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Har dere noen negative/gode erfaringer fra denne båten? Vi har bestemt oss for å ta denne som en "liten ferie" med tulla som da er 6 mnd...Lurte egentlig på hvordan det er der, og om det er lett å komme frem med barnevogn osv?? Håper på masse svar =)
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Vi tok Fantasy og jeg syntes det var helt ok der for barnevogn. Men lugarene er små!! Likeså gangene de ligger i.... Vi skal på nytt igjen i sommer. Har best en av de største lugarene nettopp for å få inn vognen. Vi syntes turen var helt topp. Det føltes virkelig som om vi hadde vært borte i flere dager enn vi hadde - slik som de reklamerer med. Det var så mye som skjedde, og mye forskjellig. Det eneste negative var at vi slet med å finne butikkene. Når vi endelig fant frem var det jo maaaange av dem ) Brukte mye penger på et blunk. (Vi tok først togstasjonen for å være handlesenteret, men fant ut til slutt at vi måtte litt lenger opp/over veien) Når vi kom ombord igjen hadde de fylt på med de små reisebøkene sine som inneholdt kart osv. Da oppdaget vi at vi bare hadde vært i en liten del av senteret *dåån* God tur!!
mammarettogslett Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 tror aftenposten hadde en test av danskebåter for litt siden:)
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Fantasy og Magic kan ikke sammenlignes med de "vanlige danskebåtene". Er stor forskjell på innholdet i båtene Kom forresten på at ei venninne av meg ble fristet til å dra etter at de fikk høre om vår tur, og se bilder. Hun kom skikkelig skuffa tilbake! Fortalte det til pappa -som også har reist en del - han sa ganske enkelt "det kommer jo ann på hva en forventer seg". Selv fatter jeg ikke at hun kan ha blitt skuffet. Men det er vell kanskje fordi vi kosa oss slik ombord selv. God mat i alle retninger, taxfree, kjekk underholdning (ene kvelden satt vi på toppen og kikket ut på "ingenting" med hvert vårt glass) Jeg synest turen var riktig herlig. Vi opplevde mye på en veldig avslappet måte.
Bettina-Celia Marie 100108<3 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2008 takk for svar =) Vi har sett på de lugarene med havutsikt..Hva heter de med stor plass? Og vet du hvor mye det koster??
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Vi skal betale drøye fire tusen for en weekend på magic i juni. Mener lugaren het m2 eller noe sant. En av de junioersuitene eller hva det hett. Ikke helt inne på det. Synest ikke prisen var drøy med tanke på at det er ink frokost. Maten ombord er jo egentlig ganske dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå