Gå til innhold

De festdraktene fra EXIT var virkelig skuffende.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde de var mer seriøse enn som så!

Men bare vi så litt for hardt på knappene så spratt de av. Skikkelig kjedelig.

Skjedde hos eldste før vi rakk å komme oss avgårde 17.mai.

Hos minstemann skjedde det i selskap i går.

De knappene som er festet over hendene. Endte med at skjorten bare hang og slang nedover ermene på de.

Nå har jeg seff kastet kvitteringene også.

Kjøpte de i april og fikk beskjed om at jeg kunne bytte de innen 7 dager. Var litt usikker på størrelsene. Når de 7 dagene var gått kastet jeg de.

Kan jeg gå å klage på de nå? Er det vits å klage på de?

Jeg eier ikke nål og tråd, men kan høre med svigermor om hun vil fikse og samtidig sy de andre knappene bedre på.

Men det er jo utrolig dårlig da!

Er vell ikke tifeldig når det skjer med to heller. I ulike str. Den ene var baby, den andre av den største.

Neste år tror jeg heller at jeg handler på obs`en. Såg ut til å være av bedre kvalitet de......

Videoannonse
Annonse
Gjest armagedon
Skrevet

du kan godt klage, ikke sikkert du kommer noen vei med de, men det er kanskje ikke noe ukjent fenomen for de, hvis det skjedde med begge deres:)

Skrevet

snuppas festdrakt fra exit raknet i sømmene på begge sidene oppe på vesten, skikkelig irriterende...jeg skal dra og klage.

Skrevet

vi mista 3 knapper i løpet av dagen, den første på morgenen da vi kledde på.... lyst til å klage, men hva hjelper det nå a? kjøpte den for 1 mnd sia.

Skrevet

Jeg hadde gått å klaget. Du får sikkert ikke pengene igjen uten kvittering, men du kan sikkert bytte i noe annet. Tror ikke det spiller noen rolle om det er en mnd siden, den burde jo holde en mnd også.

Skrevet

Knappene spratt her også!

Skrevet

Jeg hadde heller brukt 3 minutter på å feste knappene jeg da. Sjekker stort sett alltid knapper på alt og fester skikkelig om de ser løse ut. Før jeg bruker ting.

Skrevet

bare klag dere.

jeg gjorde det med min. uten kvitteringe. hun sydde påknappene igjen og sa at fra leverandøren de har fått dem ra, har de bare sydd to tråder gjennom knappene. at det er lurt å feste dem selv ordentlig, men det kunne jo ha stått litt tydeligere....

men dra å klag dere...

Skrevet

Jeg sydde mine på igjen og festet de bedre. syns bunaden er så fin så jeg vil ikke bytte den, men hvis man klager kan det jo hende de som kommer neste gang er litt bedre. Greit at knapper kan dette av, men her spratt de på gulvet en etter en...

Skrevet

Uff, så kjeldelig. Opplevde det samme med en festdrakt fra Cubus for noen år siden. I pr hadde begge guttene Obs-drakten, de holdt seg kjempefine!

Skrevet

Ja obs sine var supre! Masse knapper man ikke måtte knappe pga smarte skjulte borelåser også :) kan anbefales!

Skrevet

opplevde ikke noe negativt med drakten fra exit jeg..og både emilie og sønnen til kjæresten min har brukt dem 3 ganger

Skrevet

Akkurat det samme skjedde her også! Øverste knappen i skjorta løsna og datt av og "mansjettknappene" ved håndleddene holdt i nøyaktig en halv konfirmasjon før de også løsna. Pluss idiotisk løsning når man skal kle på ungen drakta. Man må jo av med hele stasen for å få skifta bleie, greit nok det, men det var ikke bare-bare å få den av og på når armer og ben måtte bikkes for å få ungen inni. Nei, neste år blir det obs-penstas her i gården også ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...