Gå til innhold

Svimmel!

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner det bare ikke! Så fort jeg prøver å reise meg opp, går det totalt rundt for meg! Så her ligger jeg, da, rett ut i senga! :-( Prøver jeg å sette emg opp blir jeg både svimmel og kvalm! Jeg har ikke hatt noe spesielt stress i det siste heller... Var et par dager i London nå i helga og hadde kunstig insamasjon tirsdag for snart 1 uke siden...

Skal prøve å karre meg ned i sofaen snart...

Noen som vet hva det kan være? Jeg har ringt legen, og de sa jeg bare måtte ta en tur, men jeg kommer meg jo ikke dit! Ikke klarer jeg å sitte i bilen og heller ikke på venterommet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går du på hormoner ifh inseminasjonen?

Jeg hadde det ofte slik da jeg var gjennom runden med ivf. (Men det blir kanskje litt annerledes siden det er mer og sterkere hormoner. Regner hvertfall med det.....)

Skrevet

Nå går jeg kun på crionon... Hadde det ikke sånn da jeg hadde icsi...

Skrevet

Er det ikke en slik tube som skal innføre en gele?

Er så lenge siden, og det var så mye den tiden at jeg ikke husker. Jeg hadde det første tiden og følte meg som om jeg var gravid fra de første dagene. Kvalm, svimmel/ør, trett osv.

Er vell vanlige bivirkninger tror jeg?

Skrevet

Hva med lavt blodtrykk da??

Skrevet

Gudene veit... Må prøve å komme meg til legen i dag eller i morgen tidlig om jeg ikke blir bedre... Lurer bare på hvordan jeg skal takle bilturen... Klarte så vidt å flytte meg fra sengen til sofaen...

Skrevet

Ja, men jeg har gått på den gel`en i 1 uke nå, og det er rart om man blir sååå svimmel! Merket ikke noen sååå ille bivirkninger sist...

Skrevet

Dytter litt, jeg... Håper noen kan hjelpe meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...