her@ Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Så det er her dere holder hus... Vil bare titte innom og si hei. Er dessverre sjelden jeg får anledning til å leke her for tiden, med ei som er klistra til meg fra tidlig morgen til sene kvelden, og en aktiv toåring full av påfunn, samtidig som en har hodet fullt av skulle/burde gjort ting;-) Vil bare si at jeg tenker på dere, og håper at tiden snart kommer at det blir enklere å leke med dere igjen;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Hei! Det var lenge siden:o) Så fint at du fant oss:o)) Ja det er ikke så lett å finne tid til så mye annet enn barna, jeg har mine i bhg. og er hjemme og studerer. Av og til må boka bare hvile og da kan jeg være her:-D Du finner snart tid til oss også, når mini ikke sitter som klistra lenger:o) Ha en fortsatt fin dag, hyggelig å se nicket ditt igjen:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Hei på deg, hyggelig å se deg igjen:-) De er som små klistremerker disse barna og det er ikke alltid man får gjort alt man hadde planlagt! Men vi er her, og gleder meg til du får litt mer tid til å leke:-)
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Heisann =) Deg har jeg savna,så nå var det godt å "se" deg altså!!! Bårrelåsunger er slitsomme i lengda.Men plutselig slipper di,(sånn rundt 15års aldern)å da savner man det =) Gleder meg til du finner tid til å komme tilbake igjen ;o) klem
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Sååååå hyggelig å se deg! Kom snart tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå