Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kommet til uke 34+1...han er så innmari aktiv.Har jo vært det hele tiden ...men nå tar det seg veldig opp!!Jeg er lys våken også..la meg halv 12 i går kveld....lå i 1,5 time før jeg sto opp igjenn.hadde ikke fått sovet noe.jeg våken,han våken....og han beveger ikke bare litt på seg...

Hviler de aldi i magen?=)hehe...begynner å lure....han var også utrolig aktiv hele dagen i går.

Noen andre som har det sånn....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nå i 37+4 og har hatt en meget aktiv krabat i magen gjennom hele svangerskapet. Det er mange som har sagt at han vil roe seg etterhvert som han blir større, men det har ikke skjedd foreløpig:) Bevegelsene er riktignok blitt annerledes, men det er masse liv, både morgen og kveld - stort sett hele dagen, egentlig.

Jeg har hele tiden sett på det som et privilegium at vi (både min mann og jeg) har kunnet kjenne liv flere ganger om dagen - det er jo tross alt en deilig følelse, selv om det noen ganger kan være litt slitsomt.

Han hadde forresten en ekstra turnoppvisning for et par uker siden. Da valgte han å flytte seg fra venstre til høyre side (ligger med hodet ned). Det var festlig å se på - magen var som et hav i orkan :o)

Tror bare vi skal glede oss over det så lenge vi kan - når magen er "tom" kommer vi vel til å savne sparkene/bevegelsene, tenker jeg.

Skrevet

Jo jeg er helt enig=)

det er jo arti...jeg ler meg skakk ihel innimellom.....;)

Men litt ekkelt av og til....og så litt slitsomt å ikke få sovet....

..ja blir vel litt tomt etterpå....

Skrevet

Hehe! Akkurat samme her! Masse liv, særlig tidlig om morgenen. Våkner oftest klhalv fem ommorgenen, for da er det PARTY! Lameg inntil sambo så magen lå inntil ryggen hans. Og det tok ikke lang tid før sambo sier "oj..." ..."oj".... "OJ!".... Tilslutt måtte jeg be ham om ikke si OJ hver gang han kjente et spark i ryggen, for da fikk han ikke gjort annet!!! :-D Så skal jeg holdes våken, så skal sambo også ;-) Neida, jeg plager ikke ham så mye med at jeg blir holdt våken :-) Litt moro at han kan få en følelse av hvordan det er i magen min da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...