babygullz <3 vilde Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 som jeg spiste opp heeeelt alene!merkelig drøm...ar faktisk mett og følte jeg kunne kjenne smaken av kransekakedeigen når jeg våkna i dag morges også... andre rare drømmer eller??
LilleBjella Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 I natt drømte jeg at en kollega av meg, som til vanlig er veldig koselig og hyggelig, hadde mistet armen sin. Men ut vokste ny arm, og også den mistet hun etterhvert. Og sånn pågikk det, og hun samlet alle armene som falt av i et ekkelt rom. Det var naaaasty, og våknet svett og forvirret. Måtte selvfølgelig på do da jeg våknet av drømmen, og den ekle følelsen ble forsterket av at jeg fant bikkja mi på kjøkkenet av alle steder (ligger alltid i gangen eller på teppet sitt i sofaen), og bare stod og stirret på meg. Brrrrr....fikk frysninger på ryggen:)
babygullz <3 vilde Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 oi...d hørtes ikke ut som noen gøy drøm...min var i alelfall kjekk=) kransekakedeigen var ganske så god faktisk=) hm...miste armene... fysj. . . minnet litt om den der dragen som hadde mange hoder i gresk mytologi og hodene ble skjært av og vokste bare ut igjen bestandig.... Har ikke drømt noe følt enda...men drømmer mye rart jeg ikke skjønner bæret av heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå