babygullz <3 vilde Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 har fått en byll under armen, i armhule...den haer vært der i kanskje 2 mnd nå,..glemmer den sv hver gang jeg er hos legen, for den gjør ikke vondt når man ikke tar på den... men, i går, så klemte jeg bare bittelitt, og så poppa det ut masse væske, som var blank og grumsete... skal til legen i morgen til kontroll, så får sjekket den i samme slengen..men lurer jo på om noen har opplevd lignende og kan vite hva det er? var ganske nasty...for ¨å si d sånn.
WPW Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 En venninne av meg hadde akkurat det for noen uker siden. Eneste legen sa var at hun måtte holde seg i ro, og at dette var noe han så nesten annenhver dag. Hun måtte bare vente til byllen begynte å væske av seg selv. Det kan komme av et hår som har grodd feil vei, og som dermed skaper en betennelse eller no. Jeg er ikke ekspert altså, men det var iallfall ingenting legen kunne gjøre. Men uansett sikkert greit å snakke med legen om det:)
babygullz <3 vilde Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2008 hm... det er jallefall ikke et innegrodd hår, det har jeg hatt før, og det ser ikke slik ut...kan mer virke som en kjertel som har slått seg vrang her... byllen er også ganske stor, og dekker over halve armhulen og kjennes ut som et kjempeblåmerke nå... får vente hva legen sier i morgen, og håper han får tappet den:)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Kan også være en fettkul som er blitt betent.. Hør med legen din du. (Det er også helt ufarlig)
WPW Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Ja, byllene til venninna mi var store. mot slutten var de nesten så store som en liten ekstrapupp;) Hun trodde heller ikke det var innegrodd hår. Og de var veldig ømme visst..
lana<3 Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har hatt dette ofte pga av barbering, det skyldes at det kommer bakterier ned i en hårsekk som blir betent, det beste er å barbere etter man har dusjet eller i dusjen og ta på etterbarberingsvann hvis man er plaget. Jeg bruker en krem som heter fucidin når jeg får slik betennelse.
babygullz <3 vilde Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2008 Asj..om det er inngrodd hår, betent hårsekk, eller en kjertel som har slått seg vrang, så er det jallefall vondt!! Og ganske ekkelt. Jeg håper legen får tappa den! fysj....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå