Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og fortelle at jeg prøver å henge med her litt, men hver gang jeg tenker på å logge meg på så kommer det ooowææh!!! fra snuppelura. Hun vil visst helst henge i armene til mammaen sin.. Lakenskrekk har hun om dagen - hvis vi ikke triller tur da - og full prupp igjen når vi stopper... Samtidig har jeg snuppen som krever sitt - som toåringer flest - i tillegg til alle de andre skulle/burde/måtte ha gjort i heimen og ellers... (På tide å senke krava litt kanskje?)

Det jeg egentlig ville si var at jeg tenker på dere som har mistet mammaen sin, har syke mammaer og ellers alle dere andre.

Og jeg vil også gratulere dritgrei med den nye lille mannen:-)

Håper dagen snart kommer at det vil bli enklere å få leke her inne igjen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig koslieg å se deg igjen!!!!

jeg har en sinna toåring her, for det gjør vondt i kroppen å være trøtt og ha vondt i ørene samtidig.... men nå har hun hun fått en dunder-paracet så får vi se om det hjelper litt...

Skrevet

Takk:-)

Er lov å være sinna når en er sliten og har vondt i ørene da. Får håpe paraceten hjelper...

Skrevet

ja det er helt lov å bli fortvila når noe gjør vondt... hun prøver så godt hun kan å ikke gråte, men så gjør det plutselig så vondt at hun prøver å børste av seg ørene og da må hun gråte høyt høyt høyt, og det er lov!

Skrevet

ja det er helt lov å bli fortvila når noe gjør vondt... hun prøver så godt hun kan å ikke gråte, men så gjør det plutselig så vondt at hun prøver å børste av seg ørene og da må hun gråte høyt høyt høyt, og det er lov!

Skrevet

Hei, deg var det fint å se igjen! Jeg håper også at den dagen det er enklere å leke her inne snart kommer for deg :-)

Skrevet

Hei!

Koselig å se deg her inne igjen :)

Håper du får roligere dager etterhvert,det er en slitsom periode når barna er så små og krever sitt.

Skrevet

Hei på deg! Koselig å se deg! Stialt med småtasser, men åååå for en kos;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...