Lilja121 Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Er det noen som har kommet over noen fine hvite/kremfargede mammabukser i Oslo-området. Vil helst ikke ha dem altfor vide i bena - i hvert fall ikke over lårene. Synes mange ser ut som sekker :-( Må jo benytte meg av å endelig kunne vise frem litt former uten å trekke inn magen :-)
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 H&M har hvite linbukser eller hvite capribukser i litt fast stoff (jeansstoff). Begge disse er smale til min kropp, men det spørs sikkert hvor tynn du er i bena. Jeg er fornøyd med linbuksa for den er rett i modellen og har snøring nederst som man kan bruke til å heise opp buksebena i sommervarmen.
elin og gutta;) Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 jeg kjøpte en fin hvit linbukse på lindex. den er vid i bena, men sitter godt over rumpa:)
nr.4 i oktober Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Kjøpte en hvit linbukse i mammamodell på laredoute.com som jeg ihvertfall bruker endel og er fornøyd med. (Den kan forøvrig kneppes/festes opp til piratbukselengde.)
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Polarn O. Pyret på Steen og Strøm har en kjempefin modell i rød, hvit eller vanlig blå olabukse! Den er smal helt ned. Kosta cirka 600, verdt hver krone!
mamma til 2... Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 polarn og pyret har noen kjempefine:) ellers har du jo noen på hm..
AO3 Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Jeg kjøpte linbukse på H&M som jeg er veldig fornøyd med. Den sitter godt (i alle fall på meg:) og er kjempefin + billig - bare 250 kroner. Den finnes i hvit også.
sitrus76 Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 Fant en på Kappahl, god strech i den, det er supert når magen bare er litt større enn vanlig. Fin fasong, smal over lårene og litt videre nederst. Fornøyd med den, ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå