Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har kommet over noen fine hvite/kremfargede mammabukser i Oslo-området. Vil helst ikke ha dem altfor vide i bena - i hvert fall ikke over lårene. Synes mange ser ut som sekker :-(

Må jo benytte meg av å endelig kunne vise frem litt former uten å trekke inn magen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

H&M har hvite linbukser eller hvite capribukser i litt fast stoff (jeansstoff). Begge disse er smale til min kropp, men det spørs sikkert hvor tynn du er i bena. Jeg er fornøyd med linbuksa for den er rett i modellen og har snøring nederst som man kan bruke til å heise opp buksebena i sommervarmen.

Skrevet

Vet ikke, men har du vært på Zara?

Skrevet

jeg kjøpte en fin hvit linbukse på lindex. den er vid i bena, men sitter godt over rumpa:)

Skrevet

Kjøpte en hvit linbukse i mammamodell på laredoute.com som jeg ihvertfall bruker endel og er fornøyd med. (Den kan forøvrig kneppes/festes opp til piratbukselengde.)

Skrevet

Polarn O. Pyret på Steen og Strøm har en kjempefin modell i rød, hvit eller vanlig blå olabukse! Den er smal helt ned. Kosta cirka 600, verdt hver krone!

Skrevet

polarn og pyret har noen kjempefine:) ellers har du jo noen på hm..

Skrevet

Jeg kjøpte linbukse på H&M som jeg er veldig fornøyd med. Den sitter godt (i alle fall på meg:) og er kjempefin + billig - bare 250 kroner. Den finnes i hvit også.

Skrevet

Fant en på Kappahl, god strech i den, det er supert når magen bare er litt større enn vanlig. Fin fasong, smal over lårene og litt videre nederst. Fornøyd med den, ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...