Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt tid tok det før dere ble gravide? For meg tok det ca. et halvt år sist gang, og det gjorde det visst nå også.. :)

Motokosan - Linnèa født 22.11.06 skal bli storesøster :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første: nesten 11 måneder

Andre: 1 pp

Tredje: 1 pp

Skrevet

Hurra og gratulerer! Vi ble nettopp gravide så jeg benytter enhver anledning til å fortelle det til noen :D

Vi begynte å prøve (dvs. hun slutta med p-pillen) litt før jul i fjor, faktisk. Deretter brukte kroppen hennes et par måneder på å bli kvitt alle hormonene og nå er vi litt over en måned på vei! Så, altså, litt under et halvt års tid. Det er ganske bra! Vi fyller begge 25 senere i år.

For et fantastisk flott navn Linnèa var :)

Skrevet

7 pp :-)

Skrevet

Med første barnet var det absolutt ikke planlagt eller prøvd noe..

Denne gangen ble det på første forsøk! :D Sluttet på p-pillen i begynnelsen av april, og er nå 6 uker på vei! Helt ufattelig at det gikk så fort:)

Skrevet

Første gang 1 1/2 år

Nå 1 pp:)

Skrevet

1. gang 3 år og 1 ICSI

Nå: 1. pp!!!!!!!!!!

Skrevet

1. pp med førstemann. Denne gangen hadde vi så vidt begynt å tenke på at vi kanskje skulle lage en til snart, og vips så var jeg gravid igjen

:-)

Skrevet

Satt på pp (prøveperiode) 5, endte i SA, satt på pp2 denne gang.

Skrevet

9pp her.... (får ikke forandret nick sukk!!!) Er 5+6 og krysser fingrene for at det skal gå bra!!!

Skrevet

er vårt første barn og det tok 8 pp!

Skrevet

prinsen 06 måtte vi igjenom 11pp

denne lille spiren satt på 1pp

er bare kjempe lykkelig for at det gikk så fort.

Skrevet

første; 1pp,

nå; 1 pp

Uten aktiv prøving! Så her holder det å bare vifte litt med trusa!!

Skrevet

4 pp`er ä 9 måneder.. aner ikke hvor langt jeg er på vei! :/

Skrevet

det har tatt 3 år med oss. kom inn til ICSI i år og nå er jeg 1mnd på vei :)

veldig glad for det :)

Skrevet

Her gikk det nesten litt for fort i svingene, men 1pp så var jeg gravid...

Skrevet

14 pp her... er 12 uker på torsdag!

Skrevet

slutta på pilla i mars, og nå er jeg 6+6. Så det gikk fort. Nesten litt for fort.Var helt forberedt på flere månders prøving. Var veldig avslappa. Kanskje derfor?

Skrevet

Første: 1 pp

Andre: 1 pp

Tredje: 4 pp

Skrevet

Første: ca et halvt år

andre: helt uplanlagt, ble gravid mellom to brett med p piller. Fant ikke resepten på nye piller når jeg skulle ha de, og måtte vente en periode. Men fikk jo aldri begynt på nytt brett :P

Tredje: 2 pp, 11+1 nå :D

Skrevet

17 pp med første mann ( 1 SA inni der)

Ingen pp med nr to, har ikke testet en gang enda, for føler meg egentlig ikke klar for en ny baby akkurat nå. Mini blir 1 år 1 juni.

Skulle hatt mensen i beg av mai, men den har ikke kommet, og nå er jeg skikkelig morgenkvalm og sinnsykt ømme bryster. Så jeg får vel snart ta en test, mensen har ikke vært helt regelmessig etter fødselen, gikk en periode på cerazette men måtte gi opp det pga humør svingninger, inger sex lyst og mellom blødninger, så siden jul har vi bare brukt litt kondom og "sikre perioder" . Tenkte at vi brukte så lang tid sist at det sikkert ikke er noe fare.

Jaja- skulle jeg være gravid er den hjertlig velkommen. Gruer med litt å fortele det til forloveren min da- som har planlagt utdrikkingslag for meg

Er altså nå kanskje 6+3

Skrevet

Jeg føler meg kjempe heldig!

Gravid med første på 1 pp:)

Skrevet

Er førstegangs og ble gravid rett etter p-pilleslutt;)

Skrevet

Første gangen her, 2pp tok det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...