Gå til innhold

Jeg er virkelig gravid!!! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet svakt positivt på selveste 17.mai, og fikk en tydelig positiv CB-test nå!! :o) Veit ikke om det har helt gått opp for meg ennå, men jeg er nok gravid!! Tjoohoo!!

Dette var vår 3 pp, så synes vi har vært kjempe heldige. IKM er i dag, og det er så godt å vite at TR ikke kommer!! :o)

Masse lykke til til dere andre jenter!! :o) Håper det klaffer for dere snart!! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere kjempemasse til deg:)

Skrevet

GRATTULERER KJEMPE MASSE !!!!!!!!!!!!

Jeg fikk også positiv CB i dag !!!=)JIPPI!

Skrevet

Jeg har byttet nick ;)

tidligere Tingelinge*prøver;)

Skrevet

Gratulerer til alle sammen som har positive tester!!! Skal teste på fredag og gru/gleder meg litt til det... kommer nok til å jukse-teste litt før den tid, men er nok altfor tidlig til å få noe utslag...

Skrevet

Så gøy at det klaffet for dere begge to.

Gratulerer så mye!!!!

Skrevet

Ååh, fikk du??? Gratulerer så masse til deg også!! :o) Så morsomt at det er flere som tester positivt!! :o)

Skrevet

Gratulere såå masse og lykke til! håper jeg ser dere inne på 1 trim snart hehe. send masse babystøv!!

Skrevet

heldiggriser:D gratulerer!

Skrevet

Gratulerer til alle dere som har testet positivt i dag! Jeg fikk også positiv test i dag, rugedag 11=) Masse lykke til jenter, må spirene klore seg fast!!!

Skrevet

Gratulerer så masse både til deg og din kjære!! Så morsomt at dere klarte det etter 3pp. Gratulerer nok en gang som ny impregnert. ;) ;)

Skrevet

Gratulerer til jan09spire også. 1pp da. Kjempebra. Må skrive inn på skravletråden på uke 20 at dere har klart brasene! Håper jeg ser dere alle her med positiv test snart inne på 1.tri. Har ikke positiv test enda, men er over ikm og ikke noen tegn til tr.

Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til :)

Skrevet

Mange gratulasjoner til deg, og lykke til med den lille spiren ! ;-)

Skrevet

Gratulerer til dere begge. Så moro med 09-babyer :-)

Skrevet

GRATULERER!!!!

Jeg fikk også positiv cb i dag - helt utrolig overrasket og glad nå!!!!!!!!!!!!! Da ses vi vel på 1.tri, da!!!!!!!! jippppiiiiiiiiiii

Skrevet

Gratulerer så mye med positiv test i dag, mange som testet positivt i dag! Det er gøy å høre! Gratulerer dere andre også:)

Lykke til videre på 1 trim!

Skrevet

Gratulerer så myyyyyyyyyyyyyyye!!! :) Gøy at så mange får positiv test idag! :D

Skrevet

Gratulerer =)!

Testet positivt i dag jeg óg =) Mange som kjedet seg i slutten av april eller =D?

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner, jenter!! :o) Dere er topp!! :o)

Gratulerer så masse til dere andre som også har testet positivt! Blir koselig å følge dere videre! :o)

Og masse lykke til til jentene som fortsatt venter på positiv test!! Håper og krysser fingrene for at dere kommer etter til 1. trimester snart!! Sender masse babystøv til dere: *************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** ;o)

Skrevet

GRATULERE SÅ MYE TIL ALLE DERE:) :) :)

kos dere masse med spirene deres:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...