dritgrei hei hei! Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 med verdens nydeligste baby på fanget, han spiser og koser seg, som jo bittesmå mennesker skal, også tar jeg meg i å tenke: hmm dette har jeg ikke tid til, jeg må rydde før dritgreijenta våkner..... ikke bra, ikke bra!
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Rydde kan man gjøre når dritgreimannen kommer hjem fra jobb. Nyt babyen din du!
frøydis m/ 4 Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Å nei å nei! :-)) Det er jo akkurat dette du skal bruke tiden til når dritgreijenta sover. Kos og kos og kos med den lille babyen! Rotet det forsvinner ikke til hun våkner,- så kanskje hun heller kan "hjelpe" litt med ryddingen. Nyt disse stundene du kan sitte helt alene med den lille skrotten. Tror det er den beste investeringe du kan gjøre akkurat nå. God klem,- og snus litt ekstra på den gode lukta da :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2008 Nå endte det så godt det kunne... babyen sovnet så han kunne legges i kurven sin i det sekundet dritgreijenta hylte fra utsiden... hun har vondt i ørene sine og trenger et mammafang hun også. Dette huset blir nok aldri ryddig igjen :-)
her@ Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Kjenner det igjen - er alltid noe som skulle/burde vært gjort - og så sitter vi med dårlig samvittighet for at vi ikke får til å gjøre det da vi helst skulle ha gjort det.. Nei kos deg med ungene dine - og rydde kan du gjøre når de har blitt store;-)
Maud Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Du, jeg kan skjønne følelsen av ikke tid hvis begge trenger deg samtidig, men når den ene sover da har du tid til den andre. Bare tid til det og ikke tid til rydding. Dere skal jo pakke om noen uker og da blir det ryddig uansett. Helt tomt i hele huset faktisk ;-)
Trollmora Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Enig med de andre! Rydde kan du gjøre senere, nå kan du kose med først den ene og så den andre:o) Du har jo barselperm og det betyr å komme seg etter svangerskap, amme-amme-amme og kose-kose-kose. Ta dagene på sofaen og samle opp overskudd til senere. Klæm fra
♥Snulder Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Kos deg!!! Hybelkaniner er det jaktsesong på hele året;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå