Monstermamma Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Hvor mange av dere legger dere ALLTID samtidig som partneren deres? Kjenner flere par som alltid må gå til sengs samtidig, ofte sitter da den ene og halvsover til den andre vil legge seg... Har fått hørt at det er et bekymringstegn i vårt forhold at vi ikke gjør det slik. Hos oss fungerer det slik at vi legger oss når vi selv er trøtte, somregel er jeg i seng ett par timer før samboern da han er litt mer b-menneske enn meg... Hvordan gjør dere det?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Vi legger oss nesten alltid samtidig. Bruker en del tid i sengen på å prate sammen om alt mulig, er vel egentlig den eneste tiden vi får skikkelig tid til å prate.
Pappas fultreffer :) Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Jeg legger meg når jeg er trøtt, så det hender jeg må legge meg alene. Men jeg liker best at vi legger oss sammen, men det er jo ikke alltid det lar seg gjør. Vertfall ikke nå som jeg er gravid og er veldig trøtt Kan ikke tvinge ham i seng for det Hvorfor skal det være et bekymringstegn?
2nj♥ Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Stort sett legger vi oss samtidig, men det er nok fordi vi har et likt søvnbehov..... -en sjelden gang legger jeg meg tidligere, om jeg har sovet dårlig natta før f.eks. -Vi legger oss iallfall når vi er trøtte!
MammaMØ-sept07+nov11. Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Jeg legger meg nesten alltid før sambo. Hadde aldri klart å sittet oppe til han skulle legge seg...
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 vi legger oss alltid sammen hvorfor vet jeg egentlig ikke, det bare er sånn når en av oss blir trøtte og spør om vi skal legge oss syns alltid den andre at det er greit....
Mamsen87 :) Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Vi legger oss når vi er trøtte. Jeg legger meg som oftest en stund før han. Gidder jo ikke tvinge han til og sove fordi jeg skal! ;D Hehe..
Kanutten83 Skrevet 19. mai 2008 #8 Skrevet 19. mai 2008 Vi legger oss som regel samtidig da vi er klare for senga til samme tid, men det hender jo at den ene legger seg før den andre:)
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 vi legger oss alltid samtidig! syns det er veldig koselig! i og med at min samboer reiser en del, så når han først er hjemme vil jeg ha han i sengen i lag med meg:)
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 Vanligvis så gjør vi det, en skjelden gang sitter en av oss oppe litt lengre. ( som regel for å se ferdig et program, og den andre er for trøtt til å sitte oppe). Men siden jeg er sur på ham så vil jeg trolig sitte oppe til han har sovnet ei lita periode, for jeg er nemlig litt langsint når det gjelder visse ting... Jeg er egentig b-menneske og han a-menneske, men siden jeg må opp hver morgen med de små så har jeg måtte lært meg til å legge meg tidligere---
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #11 Skrevet 19. mai 2008 jeg legger meg nesten alltid først....samboer legger sewg samtidig hvis han er kåt hehehe
Spirevipp med go`gutten Skrevet 19. mai 2008 #12 Skrevet 19. mai 2008 Vi gjør som dere og legger oss når vi selv er trette. Syns jo det er veldig koselig når samboer legger seg samtidig med meg og vi kan ligge å snakke sammen før vi sovner, men jeg orker ikke sitte oppe helt i koma mens jeg venter på at han skal bli trøtt, og han orker ikke legge seg når han er lys våken.
petite fleur Skrevet 19. mai 2008 #13 Skrevet 19. mai 2008 Du kan på en måte si at vi legger oss samtidig: Jeg legger meg ca kl23, og da sympatilegger sambo seg også ;-) Så ligger vi og prater litt, så leser vi og så sovner jeg. Da står han opp, spiller på pcn noen timer og legger seg. Veldig koselig, samtidig som han får litt pc-tid for seg selv ;-)
mamamaren Skrevet 19. mai 2008 #14 Skrevet 19. mai 2008 Skulle så gjerne så gjerne legge meg samtidig med ham, men det ville blitt for seint. Han sier han trenger den rolige stunden det er når "huset er tomt". Forstår ham veldig godt, jeg. Elsker å være alene når han har kveldsvakt på jobb og lillegutt har lagt seg... Men vi har gjerne en god pratestund i stua før jeg legger meg, eller han følger meg inn på soverommet og prater til jeg sovner, før han går inn til stua igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå