Gjest Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har så problemer med å konsentrere meg på jobb om dagen. Har også veldig dårlig hukommelse. Føler ammetåka har begynt altfor tidlig. Flere som har det sån? Føler meg bare mindre lur akkurat nå, og det er veldig flaut på jobben å hele tiden måtte dobbeltsjekke og skrive ned ting for å huske. Jeg er 5 mnd på vei og har ei jente på 2 1/2 år + at jeg jobber fullt som resepsjonist/kontormedarbeider. Lurer på hvor lenge jeg kan klare å gjøre jobben bra nok, er ikke noe koselig å føle at jeg gjør den bare sån halvveis....
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har generelt dårlig hukommelse da, men nå for tiden er jeg helt ekstrem. Pleier å fleipe med at jeg er kommet i "pre-ammetåka".. hehe... Har også en datter på samme alder som din, som krever sitt, men er sykemeldt så slipper å tenke på jobben da.
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har vel også generelt litt dårlig hukommelse - akkurat som deg. Men nå er det blitt pinlig....Fins det noen måte å trene den opp igjen? Det jobber kun ingeniører her som er ganske oppadgående, og jeg føler meg så mindre intelligent sammen med de......
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Jeg ahr alltid hatt en enormt bra hukommelse. spesielt når det gjaldt jobb ting. Jeg ble den bommulsdotten nesten med en gang. Husket så lite og rota ting bort, itillegg så ble jeg skikkelig slepphendt, begynte å miste ting i gulvet og veltet ting. Lurer på hvordan jeg skal klare meg når ammetåka virkelig setter inn. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå