Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Og som akkurat nå feirer med brask og bram ute i solen, sammen med alle barna i barnehagen:-) Hei alle barna!!! Klem fra lille rosa og
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Gratulerer med tre års dagen Karosnuppa :0) Håper du får en flott dag og gratulerer karomamma med dagen du også :0)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Grattis med 3 års dag. Stoooooooooor jente:o)) Hilsen Knerten, Storebror og
Reveenka Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Oida, stor jente jo! Gratulerer med bursdagbarnet! Ha en finfin dag, håper Karopappa svinger seg på kjøkkenet slik at Karomamma passer skulderen sin! c",)
Gjest Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Gratulerer med dagen til snuppelina =) Tenk at du har en 3 åring da!!! Håper skuldra er bedre og at du lar andre kokkelere for deg =) Feir med brask og bram!!
Plutseliten :) Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Jeg sniker meg inn på denne...for å.... Gratulere så mye med 3 åring i hus!! Stor jente jo,en deilig alder det også ) Hurra for Karosnuppa,håper dagen har vært flott med pakker,kake og sang! God bedring med skulderen din Karomamma Klem fra minstemann og
Karomamma Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 Å, tusen tusen takk for koselig hilsener til oss!!! Det var en strålende bursdag!! Barnehagen kom med smått og stort på tur til hagen vår. Der hadde vi dekket til pølse-, gele- og muffinsfest!! Vi hadde det kjempemoro i to timer, lekte på plenen og løp inn og ut på do (eller helst for å sjekke rommet til Karosnuppa). Hun småsprang etter de store, fra det ene til det andre, livredd for å gå glipp av noe To av de minste hadde med seg hver sin presang som ble overrakt med stolthet... Skjønne unger!! Og så fikk fikk vi mange ekstra gjester, for barnehagen ved siden av hadde planleggingsdag i går, så nabojentene var hjemme og fikk bli med i selskap, de også Vi fikk nytt innrykk på kvelden (jeg rakk akkurat å bake et nytt brett med muffins og kjøpe flere pølser...) og det var en sliten, men lykkelig 3-åring som sovnet klokka ni... Gjestene gikk en time senere og da kom jeg på at jeg ikke hadde sittet ned siden halv 9 på morgenen. Så med et halvt øye på Anna Phil og sovnet som en stein før Kveldsnytt... Alle var enige om at det var en fin dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå